کد خبر: ۲۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 02
رابطه پنهانی بزوس و یک مجری سابق باعث جدایی او و همسرش شد و حالا او از یک تیم امنیتی زبده خواسته تا عامل افشای این رابطه را پیدا کنند.
به گزارش تابناک؛ جف بزوس، ثروتمندترین فرد دنیا و مدیرعامل آمازون ماه گذشته از قصد خود و همسرش برای جدایی بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک خبر داد اما به دلیل این مساله اشاره نکرد. از سوی دیگر مجله The National Enquirer با انتشار تصاویر و پیام های خصوصی رد و بدل شده بین بزوس و یک مجری تلویزیونی سابق به نام «لورن سانچز» این مساله را دلیل اصلی طلاق بزوس و همسرش عنوان کرد.

طلاق بزوس و همسرش
مدیرعامل آمازون که از انتشار پیام های خصوصی به شدت خشمگین شده از یک تیم امنیتی خواسته تا عاملین نفوذ به گوشی وی یا سانچز و افشاگران این مساله را پیدا کنند.

نکته جالب این جاست که مجله Enquirer از حامیان اصلی ترامپ است. از سوی دیگر رابطه نه چندان خوشایند بین بزوس و ترامپ باعث شده که یکی از مظنونان افشای ارتباط پنهانی آنها دولت ترامپ باشد. رییس جمهور ایالات متحده در واکنش به طلاق بزوس و همسرش گفته بود که از این خبر ناراحت است اما مجله افشاگر آن بسیار راستگو تر از روزنامه وابسته به آمازون است.

تیم امنیتی بزوس پس از بازرسی ابعاد مختلف ماجرا تا حد زیادی مطمئن است که انگیزه های سیاسی باعث انتشار پیام های خصوصی شده اند. از دلایل این مساله می توان به دوستی نزدیک بین ترامپ و «دیوید پکر» مدیرعامل مجله Enquirer و همچنین اشاره برخی رسانه ها به تلاش رییس دولت برای تخریب آمازون اشاره کرد.

نکته جالب اینجاست که یکی از مظنونان آنها «مایکل سانچز» برادر لوزن سانچز است «گوین دبکر»، مسئول تیم امنیتی جف بزوس در گفتکو با Daily Beast از بازرسی وی خبر داده، با این حال خود سانچز معتقد است که دولت در سایه ایالات متحده و آژانس امنیت ملی در این ماجرا دست داشته اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار