کد خبر: ۲۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 29
لوتوس و ویلیامز اعلام کردند یک همکاری فنی استراتژیک به منظور اشتراک فرایندهای تحقیق و توسعه‌ی تکنولوژی‌های پیشرفته را کلید زده‌اند.


به گزارش تیترشهر؛ اگرچه با توجه به این بیانیه نمی‌توان اطلاعات بیشتری به دست آورد اما احتمال ارتباط این همکاری با تولید هایپرکار الکتریکی لوتوس در آینده وجود دارد. این پروژه‌ی بسیار مخفی بنا به گفته‌ی منابع خبری شاید در آینده با کمک‌های فنی و تکنولوژیکی ویلیامز رنگ حقیقت به خود بگیرد. ویلیامز در تولید سیستم‌های باتری برای مسابقات فرمول E فعالیت می‌کند.


مدیرعامل لوتوس دراین‌باره گفته است:

همکاری جدید ما با شرکت مهندسی پیشرفته‌ی ویلیامز بخشی از استراتژی در نظر گرفته شده برای گسترش دانش و توانایی در صنعتی است که به سرعت تغییر می‌کند. استفاده از قوای محرکه‌ی پیشرفته می‌تواند راه‌حل‌های هیجان‌انگیز زیادی را به ارمغان بیاورد. ترکیب تجارب دو شرکت یک استعداد مهندسی، توانایی فنی و روح پیشروی بریتانیایی را به ارمغان می‌آورد.


مدیر ارشد ویلیامز نیز گفته است:

این شرکت با لوتوس به دنبال توسعه‌ی نسل بعدی قوای محرکه خواهد بود.


باور بر این است که هایپرکار احتمالی لوتوس با نام امگا شناخته خواهد شد و ظاهراً از پیشرانه‌های الکتریکی با قدرت ترکیبی فراتر از 1000 اسب بخار استفاده خواهد کرد. لوتوس با استفاده از نسل بعدی مجموعه باتری‌ها به دنبال کم کردن هرچه بیشتر وزن خودرو خواهد بود. این باتری‌ها می‌توانند برد بیشتر از 400 کیلومتر را ایجاد کنند.


قوای محرکه‌ی بدون آلایندگی، پرفورمنس باورنکردنی و قیمت فوق‌العاده بالای 2 میلیون پوندی باعث می‌شوند این هایپرکار در لیگی کمیاب توپ بزند؛ بنابراین لوتوس نه تنها به دنبال شکار ریماک بوده بلکه می‌خواهد بوگاتی، استون مارتین و کونیگ زگ را نیز کنار بزند.


توضیح: تصاویر به لوتوس اوورا 414E REEVolution تعلق دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار