کد خبر: ۲۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 26
رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری نوشت بازگشایی موقت دولت برای رعایت حال میلیون‌ها نفر از مردم که به شدت از تعطیلی دولت آسیب دیدند، صورت گرفت.
به گزارش تابناک؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در پیامی توییتری نوشت اگر توافقی درباره ساخت دیوار مرزی حاصل نشود، کار را (با رضایت دموکرات‌ها یا بدون رضایت آنها) پیش خواهد برد.

وی نوشت: من امیدوارم مردم حرف‌های مرا درباره دیوار مرزی بخوانند یا بشنوند. کاری که صورت گرفت (موافقت با بازگشایی دولت) به هیچ وجه امتیاز دادن نبود. این کار برای رعایت حال میلیون‌ها نفر از مردم که به شدت از تعطیلی دولت آسیب دیدند، صورت گرفت. اگر توافقی (در مدت تعیین شده ۳ هفته‌ای برای بازگشایی موقت دولت) حاصل نشود، کار را با انرژی دنبال خواهیم کرد!

رهبران کنگره آمریکا روز گذشته اعلام کردند با دونالد ترامپ به یک توافق موقت برای پایان دادن به تعطیلی دولت فدرال دست یافتند. در نتیجه دولت آمریکا قرار است به مدت سه هفته بازگشایی شود. دونالد ترامپ هم اعلام کرد در صورتیکه کنگره تا سه هفته دیگر با بودجه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری برای ساخت دیوار مرزی مکزیک موافقت نکند، تعطیلی دولت از سر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار