کد خبر: ۲۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 25
هرچه بیشتر به زمان رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ (اول اسفند ۹۷) نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از گوشی‌های جدید غول کره‌ای منتشر می‌گردد. حالا تصاویری جدید از سوی فردی به نام «گرگوری بلیک» در توییتر منتشر شده که ادعا می‌کند مربوط به محیط نرم افزاری گلکسی اس 10 است. در این تصاویر می‌توان گزینه‌هایی را مشاهده کرد که نشان می‌دهند این گوشی از ذخیره سازی مبتنی بر بلاکچین پشتیبانی می‌کند.
به گزارش تابناک؛ بلاکچین در سال ۲۰۰۸ ایجاد شد و متدی جدید برای ذخیره سازی داده‌ها به شمار می‌رود. در واقع بلاکچین یک بستر توزیع تراکنش است که در آن هر تراکنش به دیگر تراکنش های اطراف آن از طریق رمزگذاری متصل است. البته تنها کاربرد این تکنولوژی در زمینه‌ی مالی نیست و کاربرد‌های دیگری هم دارد. اما در حال حاضر بیشتر ارزهای مجازی از آن استفاده می‌کنند. 

لازم به ذکر است که سامسونگ گلکسی اس 10 اولین گوشی هوشمندی نخواهد بود که از ذخیره سازی بلاکچین پشتیبانی می‌کند. پیش از این گوشی فینی ساخته‌ی Sirin Labs و HTC Exodus 1 هم برای استفاده‌ی مبادله کننده‌های ارز دیجیتال تولید شده بودند.

بر اساس تصاویر منتشر شده در توییتر، سامسونگ گلکسی اس 10 به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول ارز مجازی خود از منبعی دیگر را به گوشی جدید خود بیاورند و یا این که یک کیف پول جدید ایجاد کنند. یکی از تصاویر نشانگر آن است که تنها ارز مجازی پشتیبانی شده توسط این گوشی اتریوم است؛ موضوعی که ممکن است با گذشت زمان و تا فرارسیدن زمان رونمایی رسمی پرچمداران کره‌ای تغییر کند.

علاوه بر این گرگوری بلیک، افشاگر معروف حوزه‌ی تکنولوژی در توییتر یعنی Ice Universe هم ادعا کرد که اطلاعات جدیدی در رابطه با پرچمدار بعدی سامسونگ دارد. بنابر این توییت، به نظر می‌رسد نسخه‌ی پلاس پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. مقداری که نسبت به اطلاعاتی که از گذشته داریم، ۱۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر است.

این افشاگر معروف همچنین در توییت خود اضافه کرده که این گوشی دارای ضخامت ۷.۸ میلی‌متری خواهد بود که نسبت به گلکسی اس 9 پلاس ۸.۲ درصد باریک تر شده است.

همچنین بنابر تصاویر جدید فاش شده در فضای مجازی به نظر می‌رسد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس در گلکسی اس 10 اتفاق خواهد افتاد. با استفاده از این ویژگی می‌توان دستگاه‌های سازگار بسیاری را شارژ نمود.

سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گوشی تاشو سامسونگ به احتمال بسیار زیاد اول اسفند ماه سال جاری معرفی خواهند شد. برای اطمینان از اطلاعات فاش شده باید تا آن زمان صبر کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار