کد خبر: ۲۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 25

به گزارش تابناک؛ استون مارتین خبرهای منتشر شده درباره‌ی تجهیز مدل جاده‌ای هایپرکار والکری به پکیج AMR تراک پرفورمنس را تأیید کرد. این خودروساز بریتانیایی همچنین جزئیات برنامه‌ی شخصی‌سازی این خودرو را نیز اعلام کرده است.


همان‌گونه که از نام این هایپرکار برمی‌آید، والکری AMR تراک پرفورمنس در پیست کمی سریع‌تر بوده اما خب رقیبی برای مدل مختص پیست والکری AMR Pro محسوب نمی‌شود.

پکیج پرفورمنس این هایپرکار شامل لبه‌ی جلویی آئرودینامیک برای بهبود داون فورس و راندمان، ترمزهای تیتانیومی سبک‌وزن، رینگ‌های منیزیمی مشکی مات، دیسک‌های چرخ فیبر کربنی و سیستم تعلیق متمرکز روی پیست می‌باشد.


استون مارتین می‌گوید تغییرات صورت گرفته باعث شده‌اند این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد حدود 8 درصد سریع‌تر باشد. مشتریانی که این پکیج را سفارش دهند یک دست اضافی از پانل‌های بدنه را نیز دریافت خواهند کرد. این قطعات مختص پیست می‌تواند به سرعت با قطعات نسخه‌ی جاده‌ای تعویض گردد.
همان‌گونه که از یک هایپرکار میلیون دلاری انتظار می‌رود، استون مارتین طیف گسترده‌ای از آپشن ها را ارائه می‌کند. مشتریان پکیج AMR تراک پرفورمنس می‌توانند از بین پوشش‌های بدنه‌ی شرکت یکی را انتخاب کرده و یا پوشش بدنه مدنظر خود را از طریق بخش Q بسازند.
مدل‌های جاده‌ای والکری را می‌توان مطابق ذائقه‌ی مشتری ساخت و به همین خاطر استون مارتین چهار طرح خاص را ایجاد کرده است. این طرح‌ها از رینگ‌های سبز، پترولیوم، نقره‌ای و نارنجی تشکیل شده‌اند.

برنامه‌ی شخصی‌سازی استون مارتین به مالکان اجازه می‌دهد تا آرزوهای دیرینه‌ی خود را به واقعیت بدل کنند.


در کابین نیز رنگ‌های متنوع آلکانترا، الگوها و تریم ها از جمله 6 رنگ متفاوت برای صندلی‌ها در دسترس می‌باشد. همچنین چرم‌های گران‌بها و ویژه نیز ارائه شده‌اند.
از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی این هایپرکار می‌توان به پکیج طلایی اشاره کرد که شامل ورق طلای 24 عیار کشیده شده روی بخشی از خودرو می‌باشد. همچنین پکیج سفارشی فیبر کربنی نیز ارائه شده که باعث اضافه شدن این ماده به چراغ‌های جلو، ورودی‌های کناری، استراحت گاه دست، ورودی مرکزی کابین و غربیلک فرمان می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار