کد خبر: ۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 25
حالت تاریک توییتر (که با Night Mode شناخته می‌شود) از زمان عرضه همیشه مخالفان و منتقدانی داشته. به لطف این حالت، می‌توانید پس‌زمینه توییتر را به رنگ تاریک و نوشته‌ها را به رنگ سفید ببینید.
به گزارش تابناک؛ همچنین گزینه‌هایی برای بازگشت به حالت عادی (پس‌زمینه روشن و نوشته‌های سیاه) و فعالسازی خودکار حالت تاریک هنگام غروب آفتاب را هم در اختیار خواهید داشت. اما به یک دلیل، بعضی کاربران از این حالت تاریک رضایت کافی را ندارند.

به عقیده این کاربران، پس‌زمینه Night Mode توییتر بیشتر از آنکه سیاه باشد به آبی تیره یا سرمه‌ای شباهت دارد. در همین راستا یکی از همین کاربران منتقد با اشاره به جک دورسی، مدیر عامل این سرویس از این موضوع انتقاد کرده که رنگ پس‌زمینه Night Mode در توییتر یک «آبی عجیب و غریب» است.

توییتر

اما دورسی در واکنش به این توییت، اعلام کرده که از این موضوع آگاه است و در مورد آن با «کیوان بیک‌پور»، مدیر محصولات ایرانی الاصل توییتر صحبت کرده و قصد دارند که در آینده به «برطرف کردن» این مشکل بپردازند. از دو کلمه آخر توییت اینطور برداشت می‌شود که احتمالا توییتر حالت تاریک ارتقاء یافته‌ای را در دستور کارش قرار دهد.

بدون شک یکی از شرکت‌هایی که در محبوبیت حالت تاریک میان اپلیکیشن‌ها مؤثر بوده، گوگل بوده است. غول مانتین ویو استارت کار خود را با اضافه کردن حالت تاریک به اپلیکیشن‌های یوتیوب و Android Messages زد و در ادامه اعلام کرد که این ویژگی را به گوگل اسیستنت و اندروید بعدی (موسوم به Q) هم می‌آورد.

حالت تاریک یا حالت دارک، به شما کمک می‌کند که هنگام کار با رایانه و گوشی در فضاهای تاریک به چشمان‌تان فشار کمتری بیاورید و از اثرات منفی نور آبی ساطع شده از نمایشگر دیوایس‌های الکترونیکی در امان بمانید. ضمن این که در این حالت مطالعه آسان‌تر انجام می‌گیرد.

همچنین در نمایشگرهای آمولد، برای ایجاد رنگ سیاه در حالت تاریک لازم نیست که پیکسل‌های صفحه روشن باشند و همین می‌تواند به ذخیره بیشتر انرژی باتری منجر شود. به همین خاطر است که این روزها حالت تاریک میان کاربران گوشی محبوبیت فراوانی یافته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار