کد خبر: ۲۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 24
سرمربی آبی اناری ها به شکست تیمش برابر سویا در جام حذفی واکنش نشان داد. البته او از قرار ندادن نام مسی در فهرست نهایی این دیدار پشیمان نیست.
به گزارش تابناک؛ به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار رفت برابر سویا در جام حذفی با دو گل تن به شکست داد.

والورده بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. با وجود آنکه کنترل توپ را در اختیار داشتیم اما از زدن گل ناتوان بودیم و این سویا بود که توانست گلزنی کند. در دیدار امشب تغییرات زیادی در ترکیب خود داشتیم و به نوعی ریسک کردم. این دیدار تمام شد و باید در بازی برگشت جبران کنیم. روز یکشنبه بازی بسیار حساسی برابر خرونا داریم.

سرمربی بارسلونا درباره جذب دی یانگ گفت: او خریدی برای الان و آینده ما است. دی یانگ بازیکن بزرگی است و آینده درخشانی در انتظارش است. برای این بازیکن بهترین ها را آرزو می کنم.

والورده درباره قرار ندادن مسی در فهرست این دیدار گفت: پشیمان نیستم و باید چنین تصمیمی را می گرفتم.

او درباره دلیل بازی دادن به بواتنگ خرید جدید تیمش گفت: این تصمیمی ریسکی بود  اما براین باور هستم باید این کار را می کردم. در فصل جاری تصمیم گرفته ام که از سیستم چرخشی استفاده کنم چرا که باعث می شود به بازیکنان فشار وارد نشود. ما از جام حذفی کنار نرفته ایم و در دیدار برگشت نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا این شکست را جبران کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار