کد خبر: ۲۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 23
اگرچه خودروهای تفریحی و کمپرها روز به روز بهتر و بهتر می‌شوند اما خودروهای دهه 80 و 90 میلادی حس و حال دیگری دارند. خوشبختانه یکی از نمونه‌های تفریحی متعلق به دهه 90 میلادی وجود دارد که توسط شرکت اوتکس وارد آمریکا شده است.
به گزارش تابناک؛ این شرکت متخصص واردات خودروهای ماجراجویی رترو و کلاسیک بوده و علاقه‌ی وافری هم به محصولات تویوتا دارد.



خودرویی که مشاهده می‌کنید تویوتا هایلوکس گلکسی کمپر 1993 است که کاملاً در شرایط استاندارد قرار داشته و به‌طور کامل از فایبرگلاس ساخته شده است. این خودرو تنها در اختیار یک نفر بوده و بررسی جزئیات کامل آن واقعاً هیجان‌انگیز است.


این خودرو به‌طور ویژه ساخته شده و یکی از 80 دستگاهی است که در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 در بازار ژاپن به فروش رسیده است. این خودرو همان‌گونه که گفته شد تنها یک مالک داشته و کارکرد آن حدود 94 هزار کیلومتر است که باعث شده آن را همانند یک کپسول زمان بدانیم!


خودروی یاد شده بر پایه‌ی پیکاپ تویوتا هایلوکس با شاسی LN106 ساخته شده و دارای پیشرانه‌ی 3 لیتری دیزلی و گیربکس 5 سرعته دستی می‌باشد. البته نباید انتظار سرعت را از این کمپر ون داشت. اوتکس هم به این موضوع اشاره داشته و گفته است: "این خودرو می‌تواند به آهستگی به هر جایی که خواستید برود.” البته فرمان راست بودن هایلوکس گلکسی کمپر در صورتی که با سرعت حلزون حرکت کنید خیلی مشکل‌ساز نخواهد بود هرچند می‌توان با سرعت حدود 110 کیلومتر در ساعت در بزرگراه رانندگی کرد.
اما ویژگی برجسته‌ی خودروی یاد شده کابین آن است که در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. داخل هایلوکس گلکسی کمپر همانند اتاق هتل‌های قدیمی ژاپن بوده و با سقف بازشو، ژنراتور 2800 اونان، حمام داغ و تلویزیون کامل شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار