به وضوح شما خورشیدی را که از پشت اهرام مصر طلوع کرده می بینید !!!

۲۰۰۱ میلادی - انگلستان

در این تصویر، صورت یک موجود نقش بسته است !!!!

نکته جالب و شگفت انگیز دیگری که در این باره وجود دارد،مسئله تحول و تکامل تدریجی این طرحها می باشد.

این تصویر، هم اینک در ناسا در حال آنالیز و رمز گشایی است !!!!!!!!!

در دهه ۱۹۸۰ میلادی،دکتر ترنس میندن،رییس اتحادیه پژوهشی گردبادها و توفانها در بریتانیا،عامل پیدایش بسیاری از حلقه های کشتزار را - حداقل در نمونه هایی که اشکالی ساده دارند - جریانهای دورانی هوا و از جمله گردبادهای کوچک و بزرگ دانست.منتقدان نیز چنین عنوان کردند که اگر دکتر میندن،یکبار هم که شده به مشاهده مستقیم اثرات عبور گردباد می پرداخت،هرگز چنین نظریه ای را ارائه نمی داد!

بنابراین اگر پیدایش حلقه های کشتزار، حاصل عملکرد نیروهای جوی بود،در این صورت،ساقه ها از زمین کنده می شدند و اگر ساقه ای متصل به زمین باقی می ماند،برگها و دانه های آن جدا می شد و در محل بندهای ساقه،شکستگی روی می داد.نتیجه آنکه وزش باد،آن هم از نوع دورانی آن،بر جا ماندن مزرعه ای آشفته و ژولیده را در پی خواهد داشت ،نه پیدایش طرحهای هندسی زیبا،دقیق و منظم.به وضوح ۶سیاره در این تصاویر دیده می شود و چرخش آنها به دور خورشید است.

۲۰۰۱ - انگلستان

نکته قابل ذکر دیگر،نحوه خمیده شدن ساقه ها و ارتباط آن با ساختمان آنهاست.

ساقه گیاهان علفی،بندها یا گره هایی دارند که از وظایف آنها،ایجاد استحکام در گیاه است.این بندها،مجهز به روزنه هایی برای ایجاد امکان خروج بخار آب هستند. تجمع آب در محل بندها و فشار آن،موجب راست ایستادن ساقه و در نتیجه،موجب سر پا ماندن گیاه می شود.

بررسی های میکروسکوپی نشان داده است که به هنگام پیدایش حلقه های کشتزار،دقیقا همین عامل است که به خوابیدن رستنی ها بر روی زمین می انجامد.در واقع،چنین به نظر می رسد که نوعی عامل خارجی باعث می شود در ناحیه بند ها،دما افزایش یابد.

پس از روئیت این تصویر که به وضوح تصویر یک موجود فضایی و دقیقا مطابق با تصویر موجود فضایی رزول می باشد، ستادی متشکل از فرماندهان عالی رتبه نظامی اروپا و امریکا و همچنین دانشمندان با گرایش های مختلف در نوراد امریکا ایجاد شد

۲۰۰۳ - آلمان

بررسی خاک مزارع در بخش داخلی طرح های مربوط به حلقه های کشتزار،توسط دانشمندی به نام کالین اندروز ، نشان داده است که میزان تشعشع الکترومغناطیسی آن،تا ٪ ۱۰۰ بیشتر از حد عادی است و گزارش های ارائه شده،مشخص کرده اند که در سالهای متعاقب این رویداد،منطقه تحت تاثیر،تا ٪ ۴۰ با افزایش محصول روبه رو شده است

۲۰۰۵ - فرانسه

گفته می شود که ساعت ها،تلفن های همراه،دوربین های عکاسی و به ویژه دستگاههای الکترونیکی ای که برای بررسی وارد منطقه می شوند،دچار اختلال می شوند و نیز ادعا می شود که قطب نمای هواپیماها،در بالای این مناطق،به صورت دیوانه وار به چرخش در می آید.

مقايسه نقاشي مرد ويتروين داوينچي و تصوير دواير پروانه اي موجودات ناشناخته

بهتر است ابتدا یک عکس از مرد ویتروین برای مقایسه بگذارم و سپس به بررسی عکس بالا بپردازیم.

همانطور که با مقابسه تصاویر میبینید پروانه در شکل بالایی 2 جفت دست و 2 جفت پا همانند آنچه در مرد ویترووین میبینید دارد.
مشخصات عکس بالا که معروف به دوایر پروانه ای میباشد
Butterfly circles به صورت زیر است.
به اندازه 530 *450 متر اندازه آن است که تقریبا معادل 4 زمین فوتبال میشود….تعداد دایره ها ی آن 81 عدد است و در تاریخ 7 آگوست 2009 کشف شد.
نکات جالبی که در این اطلاعات وجود دارد یکی تاریخ کشف آن است که به صورت 07/08/09 میباشد .به توالی 7 و 8و 9 دقت کنید..همچنین 81 معادل 3 به توان 4 است.
پروانه نماد چیست؟نماد دگردیسی و تکامل یک کرم به موجودی زیبا و بالدار.مرد ویتروین نماد چیست؟ آن هم نماد تکامل است…اکنون که در حال نگارش این خطوط هستم حرفهایی که وین هرشل درباره اینکه مرد ویترووین را مربوط به تکامل امسان نئاندرتال میدانست بیشتر برایم مفهوم دارد.
نکته دیگر اینکه زاویه راس پروانه یعنی خط تقارن آن هم از زاویه 23.5 درجه میگذرد که قبلا درباره آن صحبت کرده بودیم…یعنی این زاویه هم در دستها رعایت شده(همانند مرد ویترووین) و هم در خط تقارن.
دایره هایی که درون بدن پروانه وجود دارد دقیقا همان نقاط تلاقی امتداد دستها و پاها میباشد..حالتی که داوینچی آن را حالت مقدس مینامید.
ضمن اینکه در اینجا آرایش بالها به طریقی است که گویی 2 جفت بال میبینیم همانند جفتهای دست و پا.
براستی این پروانه غول پیکر چه مفهومی دارد؟آیا فقط یک شوخی بی مزه است؟که بعید به نظر میرسد چون این تصویر یک شبه به وجود آمده و مزرعه دار هیچ صدایی نشنیده است..اگر آن را به حساب کشورهای پیشرفته بگزاریم که منطقی نیست زیرا شوخی بسیار گرانقیمتی خواهد بود.
و آیا این پیامی است از سوی موجودات ناشتاخته؟
من فکر میکنم باید مطالعات بیشتری انجام بدهم…در مرد ویتروین نکاتی کشف شده که مربوط به ستاره شناسی است و شاید با بررسی آنها بتوان راز پروانه را هم درک کرد.

مقايسه كتيبه اينكاها  آمريكاي لاتين با طراحي ناشناخته ها در مزارع كره زمين