کد خبر: ۲۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 21
«سم‌موبایل» به نقل از منابع آگاه مدعی شده پرچمدار 5G سامسونگ با نام احتمالی گلکسی اس ۱۰ ایکس ، از حافظه داخلی پایه ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهد برد.
به گزارش تابناک؛ از آنجا که پرچمدارها و حتی میان رده های فعلی کمپانی کره ای با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده اند، در نظر گرفتن حافظه پایه ۲۵۶ گیگابایتی برای چنین موبایل خاصی چندان دور از ذهن نیست.

این مساله از سوی دیگر بدین معنی است که حداقل رم گلکسی اس ۱۰ ایکس ۸ گیگابایت خواهد بود. تعبیه این سخت افزارها البته به قیمت افزایش بهای نهایی تمام خواهد شد که به گفته برخی منابع به ۱۷۰۰ دلار می رسد؛ نرخ جدیدی برای پرچمدارهای ۲۰۱۹ سامسونگ که موبایل تاشوی گلکسی اف نیز در همان رده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های احتمالی و جالب توجه این موبایل باید به نمایشگر ۶.۷ اینچی، دوربین چهارگانه و باتری قدرتمند ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این میزان رم LPDDR5 در کنار چیپست اگزینوس ۵۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۵۵ و یک ترابایت حافظه داخلی قدرت پردازش فوق العاده ای را به این گوشی خواهد داد.

گلکسی اس ۱۰ ایکس در کنار سخت افزار قابل توجه احتمالا از قابلیتی به نام «life pattern mode» بهره می برد که با تکیه بر هوش مصنوعی و نظارت بر الگوهای کاربری؛ اپ های اجرا شده در پس زمینه را می بندد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شده و کارایی پردازنده و پردازشگر گرافیکی افزایش پیدا کند.

دستیابی به فناوری جدیدی که دیگران هنوز به آن دسترسی پیدا نکرده اند همیشه گران تمام خواهد شد اما سامسونگ با همکاری اپراتورهای آمریکایی و کره ای و ارائه سوبسید می تواند محصول نهایی را ارزانتر به دست کاربران برساند.  این اپراتورها شامل تی موبایل و اسپرینت هستند که با همکاری سامسونگ در پی ارائه شبکه های پرسرعت 5G به کاربران موبایل هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار