کد خبر: ۲۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 21
بارها و بارها این را گفته‌ایم که خریدن اولین خودرویی که خط مونتاژ را ترک می‌کند آرزویی مهم برای کلکسیونرهای خودرویی بوده و این موضوع زمانی مهم‌تر می‌شود که بدانیم چنین خودرویی اولین نمونه از تویوتا سوپرا 2020 باشد.

به گزارش تابناک؛ همان‌گونه که قبلاً گفته شده بود اولین دستگاه از سوپرا A90 در حراجی خیریه‌ی برت-جکسون فروخته شده است. همین چند روز پیش هم خبری فروش اولین دستگاه از فورد موستانگ شلبی GT500 با قیمت 1.1 میلیون دلار را خدمت شما عزیزان تقدیم کردیم. خودروی فورد توسط مدیرعامل این حراجی یعنی کریگ جکسون خریداری شده است.


اما محصول تویوتا با قیمت 2.1 میلیون دلار فروخته شده است. درست همانند شلبی GT500، تمامی عواید حاصل از فروش اولین دستگاه از سوپرا به خیریه‌ای با نام انجمن قلب آمریکا و انجمن باب وودراف تعلق خواهد گرفت.


خودروی موردبحث شماره شاسی 20201 را داراست که عدد 2020 نشان دهنده‌ی سال معرفی دوباره‌ی سوپرا GR بوده و عدد 1 نیز به اولین خودرویی اشاره دارد که خط تولید را ترک کرده است.


این خودرو همچنین با ترکیب رنگ منحصربه‌فردی عرضه شده که شامل خاکستری مات بدنه، پوشش قرمز آینه‌های جانبی و رینگ‌های مشکی مات می‌باشد. داخل کابین هم طرح قرمز و مشکی به همراه عناصر فیبر کربنی خودنمایی می‌کند.


جدای از رنگ بدنه‌ی انحصاری، اولین نمونه‌ی تولیدی سوپرا با پوشش پیشرانه‌ی امضا شده توسط مدیرعامل این برند یعنی آکیو تویودا معرفی شده است. برنده‌ی این حراجی همچنین تجربه‌ی حضور منحصربه‌فردی در پیست را دریافت می‌کند که شامل یک بسته‌ی مسابقه‌ای کاملاً حرفه‌ای و حضور در پیست مسابقه‌ی تویوتا و… می‌باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار