کد خبر: ۲۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 17
«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) اظهار داشت: نبرد ایران در جام ملت های 2019 آسیا، از امروز به بعد شروع می شود.
به گزارش تابناک؛ ای اف سی روز پنجشنبه نوشت: قهرمان سه دوره جام ملت های آسیا بدنبال کسب تساوی بدون گل مقابل عراق، با وجود تقسیم امتیازها چه در بازی شب گذشته و چه در مجموع بازی های مرحله گروهی؛ به لطف تفاضل گل بهتر، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
و حال شاگردان مرد پرتغالی در انتظارند تا از بین یکی از تیم های برتر سوم گروه های B، E، F حریف خود را در مرحله حذفی بشناسند.
سرمربی تیم ملی ایران در این باره اظهار داشت: از حالا به بعد، بازی ها برای برنده همه چیز و برای بازنده هیچ چیز به ارمغان نخواهد آورد؛ چهره بازی ها تغییر کرده و بنابراین می توانیم بگوییم که جام ملت های آسیا برای ما از بازی بعد آغاز می شود.
وی ادامه داد: پس از اتمام این سه بازی به کمی استراحت نیاز داریم تا با تجدید قوای ذهنی برای بازی بعد مهیا شویم.
تیم تحت هدایت کی روش پس از گذر بدون دغدغه از تیم های ویتنام و یمن، با حریف قابل احترام تر و سرسخت تری به نام عراق مواجه شد؛ تیمی که مرد پرتغالی نیمکت ایران به تمجید از آنان پرداخت.
وی در این خصوص تصریح کرد: بازی مهیج و پرشوری بود و با روحیه ای خوب و مثبت برگزار شد؛ در زمین هیجان زیادی وجود داشت که برای هر 2 تیم و البته برای هوادارانشان نکته ای خوب محسوب می شد.
سرمربی اسبق تیم رئال مادرید افزود: به نظرم نیمه نخست فوتبال خوبی ارائه دادیم، بازی در اختیار ما بود و 2 موقعیت گلزنی واضح هم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد؛ در نیمه دوم رویکردمان را تغییر دادیم، می دانستیم که باید به عراق انگیزه حمله بدهیم و در عوض از ضد حملات بهره ببریم اما در نهایت معتقدم با در نظر گرفتن تعهد 2 تیم، تلاش ها و همچنین روح فوتبال، تساوی نتیجه عادلانه ای بود.
کی روش در ادامه تصریح کرد: زمانی که پای فوتبال به میان آمد، ما خودمان را نشان دادیم، موقعیت خلق کردیم و در برابر تیم سرسخت عراق بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار