کد خبر: ۲۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 16
هرچند نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اوایل دی ماه اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را تا دو هفته آینده تعیین می‌کند اما با وجود گذشتن این زمان هنوز خبری از سرمربی نیست.
به گزارش تابناک؛ چهارم دی ماه ۹۷ خبری با این مضمون منتشر شد که لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرده است تا دو هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معرفی می‌شود اما با وجود گذشت این زمان هنوز هیچ گزینه ای معرفی نشده و مشخص نیست که سرمربی چه زمانی انتخاب می‌شود.

صوفی زاده در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۷ در مورد سرمربی تیم ملی گفت:" در مورد سرمربی باید بگویم که خانم مظفر یکی از سرمربی‌های خوب در فوتسال و از مدرسین مطرح هستند که برای ادامه همکاری با ایشان مشکلی نمی بینم و باتوجه به اتمام قرارداد ایشان مجددا این موضوع در کمیته‌های ذیربط مطرح و در این مورد و دیگر همکاران کادر فنی تصمیم گیری می‌شود".

اما این اتفاق نیفتاد و مظفر که یکی از بهترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی بود با فدراسیون کویت قراردادی دو ساله بست.

از دست دادن مظفر که تیم ایران با او به مقام قهرمانی آسیا رسید انتقاداتی را به سمت فدراسیون فوتبال روانه کرد. فریده شجاعی، نایب رئیس سابق فدرسیون فوتبال در این باره به ایسنا گفت: " مظفر مربی خوبی است و پتانسیل بالایی دارد اما متاسفم که تیم ملی ایران او را از دست می‌دهد، این صدمه ای برای ما است". پس از این موضوع فدراسیون به دنبال بررسی سایر گزینه‌ها بود که البته هنوز هم این روند ادامه دارد و مشخص نیست چه زمانی سرمربی معرفی و چه برنامه هایی برای تیم ملی در نظر گرفته می‌شود.

وقتی تیم ملی ایران در ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری برای دومین دوره پیاپی جام قهرمانی فوتسال آسیا را بالای سر برد، این امیدواری به وجود آمد که با حمایت‌های ویژه‌تر فدراسیون خود را برای حضور در عرصه‌های بزرگتری آماده کند تا روزی در جهان نیز خود را مطرح کند، به همین دلیل انتظار می‌رفت سرمربی زودتر مشخص شود تا با پیگیری دقیق لیگ برتر بتواند بازیکنان جدید و با استعداد را به تیم ملی تزریق کند اما اکنون باید دید که فدراسیون چه زمانی در این مورد تصمیم گیری می‌کند؟ شاید همه در فدراسیون سرگرم تیم ملی مردان در جام ملتهای آسیا هستند!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار