کد خبر: ۲۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 16
سرانجام در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 یکی از خبرسازترین خودروهای چند سال اخیر یعنی تویوتا سوپرا معرفی شد. طبق رویه‌ای که این روزها همه‌گیر شده، تویوتا نیز در زمان عرضه‌ی سوپرا اقدام به معرفی نسخه‌ای سفارشی از آن با نام لانچ ادیشن کرده است.


به گزارش تابناک؛ بنا به گفته‌ی این خودروساز ژاپنی، 1500 دستگاه اول تویوتا سوپرای بازار آمریکا از نوع لانچ ادیشن خواهند بود. قیمت این خودرو از 55250 دلار آغاز می‌شود و به منظور تمایز آن از نسخه‌های استاندارد برخی ویژگی‌های متمایز را دارا می‌باشد.


خریداران سوپرا لانچ ادیشن 2020 می‌توانند از بین رنگ‌های بدنه‌ی سفید، مشکی و قرمز یکی را انتخاب کنند. این خودرو صرف‌نظر از رنگ بدنه دارای پوشش قرمز آینه‌های جانبی و رینگ‌های فورج کاری شده‌ی مات می‌باشد.


کابین مدل‌های سفید و مشکی‌رنگ دارای عناصر قرمز شامل چرم به همین رنگ و صندلی‌ها، فرمان و کنسول مرکزی برگرفته از مسابقات می‌باشد. همچنین در بخش داخلی سوپرا لانچ ادیشن برخی عناصر فیبر کربنی هم دیده می‌شود. در مقام مقایسه باید گفت نسخه‌های قرمزرنگ کابینی با تریم چرم مشکی و قطعات فیبر کربنی دارند.


هر یک از این 1500 دستگاه سوپرا لانچ ادیشن نشان فیبر کربنی شماره‌دار در طرف سرنشین داشبورد و گرافیک خاص و امضای مدیرعامل تویوتا یعنی آقای آکیو تویودا را خواهد داشت.


تویوتا سوپرا لانچ ادیشن بر پایه‌ی نسخه‌ی 3.0 پریمیوم مدل استاندارد بنا شده است؛ بنابراین این خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربوی 335 اسبی بهره برده و دارای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و پدال شیفترها می‌باشد.


در این خودرو صفحه‌نمایش لمسی 8.8 اینچی، ناوبری، اپل کارپلی، سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو، شارژ بی‌سیم گوشی و هدآپ دیسپلی رنگی دیده می‌شود. صندلی‌های چرمی هم از نوع گرم شونده هستند.


از جمله سیستم‌های ایمنی سوپرای لانچ ادیشن و مدل‌های استاندارد می‌توان به هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، دستیار تشخیص علائم ترافیکی و نوربالای خودکار اشاره کرد.


اولین دستگاه از تویوتا سوپرا لانچ ادیشن 2020 نوزدهم ژانویه در حراجی برت جکسون فروخته خواهد شد. این خودروی ویژه دارای رنگ بدنه‌ی خاکستری مات فانتوم می‌باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار