کد خبر: ۲۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 16
گوشی های سری گلکسی A سامسونگ در 4 سال اخیر با اقبال مناسبی روبرو شده اند اما به نظر می رسد کره ای ها برای سال 2019 قصد تجدید نظر در برنامه ریزی های خود را دارند تا همچنان توان رقابت در بازار را داشته باشند. نقشه راه سامسونگ که به تازگی توسط یکی از منابع کره ای اعلام شده خبر از تغییراتی در میان رده های آتی می دهد.
به گزارش تابناک؛ بر اساس گزارش وبسایت کره ای ET News سامسونگ در سال 2019 قصد عرضه 9 گوشی جدید از گلکسی A10 تا گلکسی A90 را دارد. برخی از این مدل ها قرار است به نمایشگرهای اینفینیتی او مجهز شوند؛ مشابه با همان طراحی بریدگی نمایشگر که در گلکسی A8s دیده بودیم. سایر مدل ها هم به بریدگی نمایشگر اینفینیتی یو مجهز خواهند شد.


بر اساس این گزارش اعلام شده که سه گوشی که زودتر از بقیه معرفی خواهند شد، گلکسی A50، گلکسی A70 و گلکسی A90 خواهند بود. هر سه این مدل ها به حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر مجهز خواهند شد؛ قابلیتی که برای پرچمداران آتی سامسونگ در نظر گرفته شده است. البته به جای این که از حسگرهای دقیق تر مافوق صوت مشابه با گوشی وان پلاس 6T استفاده شود، از مدل های اپتیکال بهره خواهند برد.

گلکسی A90

گلکسی A9

پس از این سه، مدل های دیگر معرفی خواهند شد که البته فاقد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند بود. ظاهراً این مدل ها از دوربین های اصلی دو یا سه گانه بهره مند می شوند. علاوه بر این احتمالاً به قابلیت دوربین ToF مجهز خواهند شد که تصویر برداری پرتره و نیز قابلیت های مرتبط با واقعیت افزوده را بهبود می دهد.

سامسونگ هنوز زمان عرضه به بازار اولین گوشی بهبود یافته از سری گلکسی A را تأیید نکرده اما در این گزارش ادعا شده که شرکت کره ای تهیه حسگرهای مورد نیاز برای این گوشی ها را آغاز کرده است. انتظار می رود اولین گوشی ها از سری گلکسی A در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (بهار سال 98) از راه برسند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار