کد خبر: ۲۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 15
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از عملکرد دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با گرانی‌ها رضایت ندارند، گفت: وقتی من نماینده به میان مردم می‌روم از هر طرف مورد هجمه اعتراضات مردم قرار می‌گیرم که این خود بیانگر آن است که نه تنها عملکرد دستگاه‌های نظارتی مطلوب نیست بلکه حتی رضایتی هم از عملکردشان وجود ندارد.
به گزارش تابناک؛ مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی قیمت کالاها در بازار گفت: وجود سازمان‌ها و نهادهای متعدد نظارتی برای نظارت بر قیمت کالاها نشان می‌دهد که معلوم نیست چه کسی مسئول مستقیم این امر است. وقتی ما ساختارهای متفاوتی را برای این منظور داریم و پاسخ‌های متفاوتی را هم در رابطه با این موضوع می‌شنویم بنابراین نمی‌توانیم به امر شفافیت بپردازیم.

وی افزود: به نظر من ابتدا باید شرح وظایف هر یک از ساختارها و سازمان‌های نظارتی به طور دقیق مشخص شود تا همه عوامل حقوقی و تکلیفی را در کنار هم قرار دهیم و بتوانیم نتیجه مطلوبی را بگیریم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر نظارتی بر کار ناظرین ما نیست که آیا این ناظران خود وظایف‌شان را درست انجام می‌دهند یا خیر که این مسائل پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و به نظرم تا به حال نتوانسته‌ایم کار چندان مفیدی را انجام دهیم.

رضایی خاطرنشان کرد: در واقع تعدد دستگاه‌های نظارتی خود تزاحم ایجاد کرده و همین مسئله باعث می‌شود ما نتوانیم پاسخ روشنی به مردم بدهیم.

وی افزود: مردم رضایتی از عملکرد دستگاه‌های نظارتی در بحث مقابله با گرانی قیمت کالاها ندارند، وقتی من نماینده به میان مردم می‌روم از هر طرف مورد هجمه اعتراضات مردم قرار می‌گیرم که این خود بیانگر آن است که نه تنها عملکرد دستگاه‌های نظارتی مطلوب نیست بلکه حتی رضایتی هم از عملکردشان وجود ندارد و همه مردم از گرانی‌ها و بی‌ثباتی قیمت‌ها شاکی و گله‌مند هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال دلار در کشور ما گران می‌شود و می‌گوییم این بر اثر یک جو روانی است اما می‌بینیم که قیمت کالاها متعاقبا گران می‌شود و بعد می‌بینیم قیمت دلار به صورت امری و دستوری پایین می‌آید اما قیمت کالاها پایین نمی‌آید و در اینجا معلوم نیست تصمیم‌گیرنده کیست و یک سردرگمی برای مردم به وجود آمده است.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد:‌ امروز دغدغه اساسی مردم مسائل معیشتی‌شان است و حاکمیت باید برای این منظور یک فکر اساسی کند و اگر کار اساسی صورت نگیرد و نارضایتی‌ ادامه پیدا کند چالش‌های سنگینی ایجاد خواهد شد که نخواهیم توانست در برابر آنها بایستیم.
منبع:فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار