کد خبر: ۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 29
سامسونگ با گلکسی اس 7 فرمول سری گلکسی را بهبود بخشید. ال جی ناشناخته هایی را از دنیای ماژولار به ما معرفی کرد و حال تصور همه ما این است که این دو گوشی هوشمند همه آن چیزی است که در MWC 2016 وجود داشت. این تصوری اشتباه است.

سامسونگ با گلکسی اس 7 فرمول سری گلکسی را بهبود بخشید. ال جی ناشناخته هایی را از دنیای ماژولار به ما معرفی کرد و حال تصور همه ما این است که این دو گوشی هوشمند همه آن چیزی است که در
MWC 2016 وجود داشت. این تصوری اشتباه است.

در واقع نمایشگاه و مراسم امسال شامل شگفتی های زیادی بود که از سوی برخی سازندگان حتی کمتر شناخته شده موبایل در دنیا معرفی شد. به لطف کاهش مداوم بهای سخت افزار و آگاهی سازندگان از سلیقه های مختلف در بازار حوزه گوشی های هوشمند به نقطه ای شگفتی ساز رسیده است.

ما در این جا بر همین اساس در پی آن هستیم که چهار هوشمند شگفتی ساز در MWC 2016 را به شما معرفی کنیم.

Alcatel Idol 4S

امسال یک بازیگر فعال دیگر هم به قطار واقعیت مجازی پیوست اما آلکاتل راه متفاوت و جدیدی را برای واقعیت مجازی در نظر آورده است. هوشمند Alcatel Idol 4S با یک هدست واقعیت مجازی هم همراه است که به معنی آن است که این شرکت در جعبه هوشمند خود به شما این هدست را هم ارائه میکند. هرچند که خود این هوشمند با صفحه نمایش 5.5 اینچ و وضوح HD، اسنپدراگون 620 3 گیگابایت رم و دوربین 16 مگاپیکسل، خود نتوانست توجهات زیادی را جلب کند.

چهار گوشی هوشمند شگفتی ساز در MWC 2016چهار گوشی هوشمند شگفتی ساز در MWC 2016


HP Elite X3

سوال این است که چطور یک هوشمند مجهز به ویندوز 10 میتواند در زمره شگفتی ها به حساب آید؟ پاسخ این سوال را زمانی درک میکنید که به قابلیت های ذکر شده برای نخبه اچ پی واقف شوید. هوشمندی که در بالا و پایین خود قادر به تبدیل شدن به تبلت و PC است و البته از سخت افزاری قابل توجه هم برخوردار است: اسنپدراگون 820 با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت و صفحه نمایش 5.9 اینچ با وضوح HD.

چهار گوشی هوشمند شگفتی ساز در MWC 2016


Xiaomi Mi 5

تا امروز 14 میلیون نفر این هوشمند را سفارش داده اند که این خود میتوان شاهدی قوی بر شگفت بودن این هوشمند باشد. طراحی کلید اصلی این هوشمند است. این هوشمند با قاب پشتی سرامیکی خود چیزی ما بین اپل و سامسونگ – اما نه شبیه آنها – است که ظاهری دلربا به آن داده است. صفحه نمایش 5.1 اینچ Full HD، پردازنده اسنپدراگون 820 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تنها به بهای 413 دلار – حدود 300 دلار کمتر از آیفون و گلکسی اس 7 – به شما عرضه میشود.

چهار گوشی هوشمند شگفتی ساز در MWC 2016


ZTE Blade V7

شرکت ZTE نیز امسال توانست در کنار هوشمند زیبای V3 خود با بدنه تمام فلزی هوشمند Blade V7 را نیز ارائه کند که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این هوشمند که اغلب جذابیت های خود را در ظاهر آراسته و متین خود دارد با صفحه نمایش 5.2 اینچ Full HD، پردازنده MediaTek MT6753، 2 گیگابایت رم و دوربین 13 مگاپیکسل عرضه شده.

چهار گوشی هوشمند شگفتی ساز در MWC 2016


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار