کد خبر: ۲۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 14
در ادامه افشاگری ها پیرامون گلکسی اس ۱۰ اطلاعاتی در مورد پیکربندی حافظه داخلی آنها منتشر شده که بین ۱۲۸ گیگابایت تا یک ترابایت متغیر هستند.
به گزارش تابناک؛ این داده ها توسط افشاگری به نام Max Weinbach و به نقل از چندین منبع آگاه در صنعت فناوری منتشر شده اند. بر این اساس ارزانترین مدل این خانواده که ظاهرا گلکسی S10E نام خواهد داشت تنها با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی از راه می رسد که در مقایسه با مدل پایه گلکسی اس ۹ فضای بیشتری را به ارمغان می آورد.

گلکسی اس ۱۰ معمولی اما تقریبا مشابه اس ۹ پلاس است و همراه ۶ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد، به عبارت دیگر مدل پایه ۶۴ گیگابایتی قبلی به تاریخ خواهد پیوست.

 گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز مانند قوی ترین نسخه نوت9 میزبان ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که آن را در بین قوی تری پرچمدارها قرار خواهد داد.

سامسونگ برای تکمیل این ضیافت گلکسی اس ۱۰ سازگار با شبکه 5G را عرضه خواهد کرد که جزییات آن تا کنون بسیار مبهم بود اما بر اساس اطلاعات این افشاگر با پیکربندی های ۸ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابیت رم و یک ترابایت حافظه ارائه خواهد شد که ظرفیت پردازش داده در گوشی های سامسونگ را به سطح جدیدی می رساند.

وی در مورد اطلاعات گوشی تاشوی موسوم به گلکسی اف نیز از ترکیب ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه سخن گفته هرچند در این مورد خاص چندان مطمئن نیست.

در رشته های توییت های اخیر Max Weinbach به عرضه پرچمدارهای گلکسی اس ۱۰ همراه با ایربادهای AKG با رنگ و لوگوی جدید، افزایش اندک حاشیه فوقانی نمایشگر نسبت به اس ۹، تجهیز مدل پلاس به دوربین سه گانه با سنسورهای سوپر واید، واید و تله فوتو و واسط کاربری One UI اشاره شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار