کد خبر: ۲۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 14
رییس جمهور گفت: ماهواره پیام با ماهواره‌بر ساخت دانشمندان و دانشگاه امیر کبیر، به‌زودی در 600 کیلومتری مدار قرار می گیرد.
به گزارش تابناک؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع پرشور مردم در استادیوم تختی گنبد کاووس،‌گفت: استان گلستان، استان وحدت اقوام و مذاهب، و گلستان ایران است.

وی ادامه داد: مردم گلستان، در تمام صحنه ها با شجاعت، مرزدار اسلام و انقلاب و ایران بوده اند. سرزمین تاریخی گلستان، میزبان عرفا و حکمای بزرگی چون مختوم قلی، ابوریحان و امیرکبیرها بوده است. مختوم قلی با احترام به اهل بیت، همه را به وحدت و اعتدال دعوت می کرد.

رییس‌جمهور گفت: از استان گلستان جز بوی برادری و اتحاد استشمام نکردیم. دست بزرگان استان را بخاطر این وحدت می بوسیم.

وی افزود: ما همه چهل سال پیش در این روزها منتظر بودیم که دیکتاتور، این سرزمین را ترک کند. 26 دی روز فرار دیکتاتور از این سرزمین بود و مردم منتظر امام بودند و انقلاب را به پیروزی رساندند. امروز همه کاره این کشور، ملت ایران است. ملت در انتخابات تصمیم می‌گیرد چه کسی بر کرسی مسئولیت بنشیند.

روحانی اعلام کرد: در روزهای آتی ماهواره پیام که بدست دانشگاهیان بویژه امیرکبیر ساخته شده به فضا پرتاب می‌شود که اولین ماهواره عملیاتی کشور است؛ این ماهواره تحقیقاتی نیست بلکه عملیاتی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار