کد خبر: ۲۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 14
شهردار منطقه 2 کرمان با تاکید بر اینکه برخورد فیزیکی و شتابزده با متکدیان و عاملان سدمعبر پذیرفته شده نیست، خاطرنشان کرد: به طور قطع روی نحوه به کارگیری نیروهای اجراییات شهرداری کنترل بیشتری صورت گرفته و به آنها آموزش‌های لازم در خصوص نحوه برخورد با افراد داده می‌شود، ضمن اینکه اشخاصی که روحیه انعطاف پذیری نداشته و آموزش پذیر نیستند از مجموعه حذف خواهند شد.
به گزارش تابناک؛ "علی سعیدی" در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکدی‌گری و مسئله کودکان کار حلقه‌ای پیوسته نیست که با جمع‌آوری متکدیان تمام شود و معضلی همیشگی است، گفت: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند این معضل را رفع کند و استانداری، فرمانداری، بهزیستی و نیروی انتظامی نیز در این خصوص نقش دارند و باید با شهرداری همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از متکدیان، ساماندهی شده و به صورت تیمی و تحت نظارت اشخاص سوءاستفاده‌گر دست به تکدی می‌زنند، گفت: عده معدودی نیز به سبب مشکلات معیشتی به تکدی‌گری می‌پردازند که در هر حال کاری ناشایست و تعدی به حقوق افراد جامعه است و علاوه بر اینکه سر چهارراه‌ها و معابر مشکلات ترافیکی به وجود می‌آورد، سبب بر هم خوردن آرامش و نظم عمومی جامعه می‌شود.

شهردار منطقه دو کرمان با تاکید بر اینکه کار در واحد اجرائیات شهرداری یکی از سخت‌ترین و پرمشقت‌ترین پست‌های شهرداری است، گفت: بارها همکاران واحد اجراییات هنگام کار دچار حادثه شده و به شدت مصدوم شده‌اند، اما این مسئله خبرساز نشده و مردم از آن مغفول مانده‌اند.

سعیدی با بیان اینکه شهروندان این روی قضیه را هرگز نمی‌بینند و با کوچک‌ترین حرکتی از سوی کارکنان شهرداری در حین انجام وظیفه برای رفع سدمعبر و تکدی‌گری، احساسی عمل می‌کنند، گفت: مردم باید با شهرداری همکاری کرده و از فضای مجازی در راستای رفع مشکلات شهر استفاده کنند نه دامن زدن به معضلات، در جامعه معضلات فراوانی وجود دارد که شهرداری به تنهایی از عهده آنها برنمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه برخورد فیزیکی و شتابزده با متکدیان و عاملان سدمعبر پذیرفته شده نیست، خاطرنشان کرد: به طور قطع روی نحوه به کارگیری نیروهای اجراییات شهرداری کنترل بیشتری صورت گرفته و به آنها آموزش‌های لازم در خصوص نحوه برخورد با افراد داده می‌شود، ضمن اینکه اشخاصی که روحیه انعطاف پذیری نداشته و آموزش پذیر نیستند از مجموعه حذف خواهند شد.

سعیدی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد ناآگاه جامعه به دنبال درست کردن موج نارضایتی و سوار شدن بر آن به منظور دستیابی به اهداف خود هستند، گفت: شهروندان فهیم کرمانی نباید اجازه دهند از احساسات آنها سوءاستفاده شده و تلاش‌های نهاد خدمتگزار شهرداری نادیده گرفته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار