کد خبر: ۲۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 13
گمبالا یکی از نام‌های معتبر در دنیای تیونینگ محصولات پورشه است و جدیدترین پکیج ارتقای آن باعث شده 911 توربو به یک هیولای تمام‌عیار تبدیل شود. گمبالا GTR 8XX Evo-R علاوه بر پیشرانه‌ای قوی‌تر دارای ظاهری خوفناک هم هست تا تغییرات ظاهری و باطنی آن هماهنگ گردد.


به گزارش تابناک؛ این پکیج همچنان شامل پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.8 لیتری پورشه است اما قدرت آن به 807 اسب بخار و گشتاور نیز به 1098 نیوتون متر رسیده است. در مقام مقایسه باید گفت نسخه‌ی استاندارد 911 توربو خروجی 572 اسبی و گشتاور 700 نیوتون متری داشته و حتی قدرت 690 اسبی مدل GT2 RS نیز به پای گمبالا نمی‌رسد.


این تیونر ادعا می‌کند پکیج موردبحث باعث می‌شود شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت موشک پورشه به 2.38 ثانیه برسد و رسیدن به سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز تنها به 7.5 ثانیه زمان نیاز دارد. این کوپه‌ی آلمانی سقف سرعت 370 کیلومتر در ساعت را درمی‌نوردد. بد نیست بدانید مدل GT2 RS شتاب 2.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعتی دارد.


یک کیت بدنه‌ی فیبر کربنی تکمیل‌کننده‌ی تغییرات قوای محرکه است. با نگاه به بخش جلو شاهد نصب کاپوت و سپری جدید با سه ورودی هوای بزرگ خواهید بود. یک اسپلیتر بزرگ نیز زیر این بخش وجود دارد. در نمای جانبی نیز قوس‌های گلگیر پهن و بزرگ به چشم می‌خورد که پهنای خودرو را چند میلی‌متری بیشتر کرده‌اند. نهایتاً به بخش عقب می‌رسیم که پذیرای بال بزرگ و دیفیوزر برجسته‌ای می‌باشد. خریداران همچنین می‌توانند ظاهر این قطعات را به‌صورت براق یا مات سفارش دهند.


پورشه در حال حاضر اقدام به نونوار کردن خانواده‌ی 911 کرده و مدل توربوی آن نیز در راه است. بر پایه‌ی شایعات منتشر شده، نسل جدید 911 توربو قدرتی بالای 600 اسب بخار خواهد داشت.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار