کد خبر: ۲۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 08
تنیسور سوییسی به خاطر نخستین سرمربی‌اش در یک مصاحبه اشک ریخت.
به گزارش تابناک؛ و به نقل از آس، راجر فدرر در بازی و اظهاراتش قاطع است. به همین خاطر همه را در مصاحبه با سی ان ان که پس از قهرمانی‌اش در جام هوپمن اتفاق افتاد، متعجب کرد.

تنسیور سوییسی که خود را برای اپن استرالیا، نخستین گرند اسلم سال آماده می‌کند در این مصاحبه از اولین سرمربی‌اش، پتر کارتر از او پرسیده شد. مربی اتریشی به خاطر تصادفی که در ماه عسلش در آفریقای جنوبی رخ داد جانش را از دست داد و نتوانست روزهای اوج شاگردش را ببیند. این اتفاق ۱۶ سال پیش و در آگوست ۲۰۰۲ اتفاق افتاد و فدرر برای نخستین بار در سال ۲۰۰۳ نخستین ویمبلدون خود را به دست آورد.

مرد شماره سه جهان با چشمان گریان درباره این مضوع صحبت کرد و گفت: اگر قرار باشد از کسی به خاطر تکنیکم تشکر کنم او کسی نیست جز کارتر. دلم برایش خیلی تنگ شده است. امیدوارم به من افتخار کند. مرگ او باعث شد من به خودم آیم و از آن روز شروع کردم به سخت تمرین کردن.

پرافتخارترین تنسیور جهان درباره شروع همکاری‌اش با کارتر اظهار کرد: دوران زیبایی بود. او برای بازی کردن تنیس به باشگاه قدیمی من "اولد بویز تنیس کلوب" در بازل آمد. این اتفاق زمانی رخ داد که من کودک بودم. کارتر یکی از ستاره‌های تیمش بود و این باعث شد درس‌های زیادی از او یاد بگیرم.

فدرر که بهترین تنیسور تاریخ محسوب می‌شود و رکوردهایی هم‌چون صدرنشینی در رنکینگ در ۳۱۰ هفته پیاپی و پرافتخارترین تنیسور در فتح گرند اسلم را دارد در این فصل به دنبال تاریخ‌سازی است و در ۳۷ سالگی با تمام قدرت در میادین ظاهر خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار