کد خبر: ۲۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 08
رئال مادرید در فصل جاری بارها بازیکنانش را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است.
به گزارش تابناک؛ و به نقل از آس، رئال مادرید در شرایط خوبی قرار ندارد. دوشنبه شب باشگاه اسپانیایی اعلام کرد تونی کروس دچار یک پارگی از پای چپ خود شده است و دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. هافبک آلمانی به فهرست آسیب دیدگان مادرید یعنی گرت بیل، ماریانو، مارکوس یورنته و مارکو آسنسیو اضافه شد. تعداد مصدومان به پنج رسید. این در حالی است که سفیدپوشان در ژانویه پنج بازی را پیش رو دارند و دو بازی را نیز انجام دادند.

رئال مادرید به دنبال این است که بیش از این بازیکن آسیب دیده نداشته باشد. از زمانی که تمرینات تابستانی شروع شدند مادرید ۳۰ بازیکن آسیب دیده داشته است. این اتفاق در کم‌تر از پنج ماه رخ داد. نخستین مصدوم وایخو بود که هشتم آگوست آسیب دید و آخرین نیز کروس بود.

از ۳۰ آسیب دیدگی ۲۲ مصدومیت به خاطر مشکلات عضلانی بود. این نشان دهنده نحوه آماده‌سازی جسمانی بازیکنان است. تا به امروز این آسیب‌دیدگی‌ها باعث شده است بازیکنان تقریبا ۵۰۰ روز در میادین حضور نداشته باشند. مرد شماره یک این فهرست بیل است که تاکنون در این فصل چهار بار آسیب دیده است. مهاجم ولزی به این خاطر نتوانسته است ۳۲ روز تیمش را همراهی کند. در صدر غیبت بازیکنان به دلیل مصدومیت وایخو قرار دارد. او ۸۰ روز در میادین حضور نداشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار