تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 08
ایسوس به نظر با دستی پر به نمایشگاه CES لاس وگاس آمده و بعد از کارت های گرافیک سری RTX 2060، کروم بوک Flip C434 و چند ذن بوک جدید، حالا نوبت به خانواده Vivobook رسیده تا از دو عضو جدید بهره مند شود.
به گزارش تابناک؛ دو لپ تاپ Vivobook 14 (با نمایشگری 14 اینچی) و Vivobook 15 (با نمایشگر 15.6 اینچی) به نمایشگرهای بی حاشیه ای مجهز شده اند که ایسوس آنها را NanoEdge می خواند و نسبت نمایشگر به بدنه در هر دو دستگاه حدوداً معادل 87 درصد است. از سوی دیگر مدل 17.3 اینچی Vivobook را نیز داریم که نسبت نمایشگر به بدنه آن اندکی کمتر و معادل 85 درصد است.

تمام این لپ تاپ ها به پردازنده های نسل هشتمی اینتل مجهز شده اند و همراه با کارت گرافیک GeForce MX130 انویدیا از راه می رسند. و لازم به اشاره نیست که مثل بسیاری از لپ تاپ های ایسوس، Vivobook های جدید به لولای ErgoLift مجهز شده اند که هنگام تایپ مطالب طولانی، تجربه خوشایندتری به ارمغان می آورند.

اما قابلیت های جالب این خانواده همین جا به پایان نمی رسد. Vivobook 14 به عنوان مثال کیپد مخصوصی برای وارد کردن اعداد دارد که می توان از آن به عنوان یک تاچ پد نیز استفاده کرد. از دیگر قابلیت های این کیپد آنکه می توانید آن را با یک سنسور اثر انگشت شخصی سازی کنید تا لاگین به کمک ویندوز هلو با سرعت بیشتری صورت بگیرد. در نهایت باید افزود که هر سه دستگاه به پورت های مختلفی مانند USB C ،USB 3.1 ،USB 2.0 ،HDMI و درگاه مایکرو اس دی مجهز شده اند. متاسفانه اما قیمت و تاریخ عرضه هیچ یک از سه لپتاپ جدید ایسوس رسماً اعلام نشده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار