کد خبر: ۲۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 06
به گزارش تابناک؛ ظاهراً لندروور برنامه‌هایی برای محو تفاوت‌های یک بازنگری سنتی و ارائه‌ی نسل جدید برای دیسکاوری اسپورت دارد. تصاویر جاسوسی جدیدی که از این شاسی‌بلند منتشر شده‌اند نشان‌دهنده‌ی خودرویی با پوشش‌های استتاری فراوان هستند که در بریتانیا تست می‌شود. رونمایی کامل این خودرو اواخر سال جاری یا اوایل سال 2020 رخ خواهد داد.


  این خودروی حاضر در تست از پوشش‌های کامل استتاری و برخی پانل‌های کاذب استفاده می‌کند اما می‌توان برخی تغییرات را تشخیص داد. جلوپنجره کاملاً پنهان شده اما به نظر می‌رسد چراغ‌های جلوی جدید نازک‌تر هستند. پوشاندن بخش پایینی سپر نیز نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که ورودی‌های هوا بزرگ‌تر از مدل فعلی خواهند بود. به نظر می‌رسد پروفایل جانبی این شاسی‌بلند با دیسکاوری اسپورت فعلی مشابه است.


نمای عقب نیز مشابه بخش جلو بوده و تغییرات اعمال شده با پانل‌های اضافی و پوشش‌های استتاری پنهان شده‌اند. همانند بخش جلوی خودرو، چراغ‌های جلو نیز ظاهراً کوچک‌تر هستند.


انتظار می‌رود در کابین دیسکاوری اسپورت شاهد چندین صفحه‌نمایش مشابه با جدیدترین نسل اووک باشیم. یکی از این صفحات نمایش برای پشت آمپرها خواهد بود و صفحات نمایش دیگر نیز اعمال اصلی خودرو را انجام خواهند داد. سومین صفحه‌نمایش نیز برای کنترل سیستم تهویه مطبوع بکار خواهد رفت.


ظاهراً زیر پوست این خودرو نسخه‌ی بازنگری شده از معماری فعلی قرار خواهد داشت که باعث می‌شود باتری‌های مدل پلاگین هیبریدی در آن جای بگیرند. این به‌روزرسانی‌ها همچنین باعث بهبود فضای کابین می‌شوند.


جدای از اضافه شدن قوای محرکه‌ی هیبریدی، انتظار نداریم که تغییرات زیادی در پیشرانه‌های این خودرو رخ دهد. شاید در اروپا شاهد ارائه‌ی پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1.5 لیتری و همچنین پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو خواهیم بود.


لندروور دیسکاوری اسپورت به‌روز شده شاید خیلی در بازار حضور نداشته باشد زیرا این خودروساز قبلاً در حال آماده شدن برای ارائه‌ی نسل جدید آن با پلتفرم PTA است. انتظار می‌رود فروش این خودرو به عنوان مدل سال 2022 انجام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار