کد خبر: ۲۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 04
شیائومی پروژکتور لایت از سری می هوم را در چین عرضه کرده است. در حال حاضر و برای جمع‌آوری سرمایه لازم، این پروژکتور با قیمت ۳۲۰ دلار در دسترس است که پس از رسیدن شیائومی به سرمایه موردنظر، ۳۶۴ دلار قیمت‌ گذاری خواهد شد.
به گزارش تابناک؛ پروژکتور لایت از سری می هوم یک پروژه بلندپروازانه از سمت شیائومی محسوب می‌شود. این دستگاه که از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند، می‌تواند تصاویر را با کیفیت 1080p روی پرده‌های بین ۴۰ الی ۲۰۰ اینچی نشان دهد. این کار به وسیله ۵۰۰ لامپ ال ای دی تعبیه شده در این دستگاه انجام می‌شود که عمرشان به ۳۰ هزار ساعت می‌رسد.
پروژکتور لایت

در ضمن،‌ پروژکتور لایت از بلندگوی داخلی بهره‌ می‌برد که از استانداردهایی مانند Dolby Atmos و DTS پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه همگام با محصولات سری می تی وی با استفاده از دستور صوتی قابل کنترل خواهد بود. مطابق انتظار، خروجی های HDMI و USB نیز برای این پروژکتور خانگی در نظر گرفته شده‌اند. در انتها باید گفت، پروژکتور لایت از سری می هوم تنها در رنگ سفید و در حال حاضر تنها در چین در دسترس خواهد بود.

طی چند وقت اخیر،‌ شیائومی به جز گوشی هوشمند،‌ علاقه زیادی به ورود به بازار سایر گجت‌ها نشان داده است. چندی پیش این کمپانی از ایرفون بی سیم خود با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ پرده برداشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار