کد خبر: ۲۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۷ - 2018 December 23
هر چه به نمایشگاه CES نزدیکتر می‌شویم، شرکت ال جی محصولات بیشتری را معرفی می‌کند. شایعات نشان می‌دهد قرار است در این نمایشگاه از ویدیو پروژکتور لیزری جدید ال جی رونمایی شود که می‌تواند جایگزینی برای یک ست کامل تلویزیونی محسوب شود.

به گزارش تابناک؛ هر چه به نمایشگاه CES نزدیکتر می‌شویم، شرکت ال جی محصولات بیشتری را معرفی می‌کند. شایعات نشان می‌دهد قرار است در این نمایشگاه از ویدیو پروژکتور لیزری جدید ال جی رونمایی شود که می‌تواند جایگزینی برای یک ست کامل تلویزیونی محسوب شود.

این گجت در واقع پروژکتور لیزری 4K از مدل CineBeam محسوب می‌شود و می‌تواند با پروژکتور‌های شرکت های رقیب نظیر سونی و های‌سنس رقابت کند. البته مدل مذکور که HU85L نامیده می‌شود، از HDR پشتیبانی نمی کند اما گستره‌ی رنگ وسیعی دارد و می‌تواند از فاصله ۱۸ سانتیمتری پرده، دیوار یا سقف تصویری به وسعت ۳۰۰ سانتیمتر را بتاباند. البته در صورتی که ۵ سانتیمتری هم فاصله داشته باشد توانایی تابش تصاویری به وسعت ۲۲۸ سانتمتری را در خود دارد.

هنوز قیمت یا زمان عرضه‌ای برای این گجت اعلام نشده اما به لطف هوش مصنوعی ThinQ مخصوص کمپانی ال جی، قابلیت‌های مختلفی نظیر کنترل صوتی با زبان عادی یا هدایت به وسیله‌ی ژست‌های حرکتی دست برایش فراهم آمده است.

پروژکتور لیزری جدید ال جی قادر است که تصویری به روشنایی ۲۵۰۰ لومن را به تصویر بکشد و به همین دلیل می‌توان از آن برای پخش در اتاق‌ها یا سالن‌های تاریک نیز استفاده نمود.

اینطور که به نظر می‌رسد ال جی برنامه‌های زیادی برای نمایشگاه CES امسال درنظر گرفته چرا که پیش از این گفته شده بود موبایل تاشو ال جی قرار است در همین رویداد معرفی شود اما اکنون اخباری از این گجت شنیده نمی‌شود. به همین دلیل کارشناسان باور دارند معرفی این موبایل تاشو به زمانی دیگر موکول خواهد شد.

به هر حال نمایشگاه CES امسال قرار است ۱۸ تا ۲۱ دی ماه امسال برگزار گردد و دیجیاتو نیز همانند سنت هر ساله‌‌ی خود به پوشش کامل آن خواهد پرداخت. در آن زمان مشخصات کاملی از ویدیو پروژکتور اعلام خواهد شد و کاربران می‌توانند در آن زمان بهتر آن را قضاوت کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار