کد خبر: ۲۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۷ - 2018 December 22
هواوی امسال با معرفی سری پی ۲۰ مجهز به دوربین اصلی سه گانه راه را برای آغاز عصر جدیدی در تصویربرداری با موبایل هموار کرد، این دستاورد اما به قیمت بالا رفتن انتظارات از پرچمدار بعدی این شرکت تمام شده است. با این حال اگر خبرهای جدید پیرامون هواوی پی ۳۰ درست باشد، کمپانی چینی کاربران را ناامید نخواهد کرد.
به گزارش تابناک؛ توییت جدید ایوان بلس، از افشاگران به نام دنیای فناوری به مشخصات سری پی ۳۰ اشاره دارد. بر این اساس دوربین اصلی این محصولات سه گانه بوده و همچون سری قبل سنسور اصلی آنها ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود. فناوری به کار رفته در این حسگر چهار پیکسل مجزا را با هم ترکیب کرده و تصویری ۱۰ مگاپیکسلی با کیفیت فوق العاده را تولید می کند.

در کنار حسگر اصلی سنسوری تله فوتو قرار خواهد گرفت تا امکان زوم ۵ اپتیکال برابری بدون افت کیفیت و زوم هیبرید ۱۰ برابری فراهم شود. علاوه بر این انتظار می رود که هواوی به جای سنسور مونوکروم همیشگی سری پی، به استفاده از دوربین با زاویه عریض روی بیاورد. 

در پنل جلو هواوی پی ۳۰ هم احتمالا دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی جا خوش می کند که به لطف سنسور بهبود یافته نسبت به پی ۲۰ از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

بلس داده های دیگری را در مورد سخت افزار به کار رفته در این موبایل ها ارائه نکرده اما شایعات جدید پیرامون هواوی پی ۳۰ پرو از پیاده سازی دوربین چهارگانه حکایت دارند که سنسور اصلی آن توسط سونی تولید می شود. از قابلیت های احتمالی این دوربین می تون به عملکرد فوق العاده در نور کم، نسبت سیگنال به نویز بالا، سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز پیکسل های چهار گانه و کاهش نویز پیشرفته اشاره کرد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی نسخه‌ی معمولی پی ۳۰ با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود در حالی که نسخه‌ی پرو ممکن است از رم ۱۲ گیگابایتی بهره‌مند شده باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار