کد خبر: ۲۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 19
دنیای خودرو بی‌صبرانه منتظر دیدن نسل جدید شورولت کوروت پیشرانه وسط هستند اما این امر تا اوایل سال آینده و حداقل تا نمایشگاه دیترویت رخ نخواهد داد. در واقع ما باید حدود نیم سال تا پدیدار شدن این خودرو صبر کنیم زیرا مشکلات الکتریکی بزرگ باعث شده‌اند فرایند توسعه‌ی کوروت پیشرانه وسط کند شود. به این ترتیب نمایندگی‌های شورولت حداقل 6 یا 7 ماه دیگر هم به فروش نسل فعلی کوروت ادامه خواهند داد. ظاهراً قیمت این خودرو نیز با افزایش همراه شده است.
به گزارش تابناک؛ دنیای خودرو بی‌صبرانه منتظر دیدن نسل جدید شورولت کوروت پیشرانه وسط هستند اما این امر تا اوایل سال آینده و حداقل تا نمایشگاه دیترویت رخ نخواهد داد. در واقع ما باید حدود نیم سال تا پدیدار شدن این خودرو صبر کنیم زیرا مشکلات الکتریکی بزرگ باعث شده‌اند فرایند توسعه‌ی کوروت پیشرانه وسط کند شود. به این ترتیب نمایندگی‌های شورولت حداقل 6 یا 7 ماه دیگر هم به فروش نسل فعلی کوروت ادامه خواهند داد. ظاهراً قیمت این خودرو نیز با افزایش همراه شده است.


CorvetteBloggger به نقل از یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی کوروت در دنیا نوشته که قیمت کوروت 2019 بسته به نسخه‌ی انتخابی تا 2500 دلار افزایش یافته است. مدل پایه‌ی استینگری کوپه کمترین افزایش قیمت را داشته و بهای آن از 55495 به 55900 دلار رسیده که حاکی از افزایش قیمت 405 دلاری است.


با نگاهی به لیست قیمت مدل‌های سال جدید کوروت خواهید فهمید که شورولت پول بیشتری برای مدل‌های قوی‌تر Z06 و ZR1 کوپه می‌خواهد. قیمت این خودروها به ترتیب 1405 و 2000 دلار افزایش یافته است. البته بیشترین افزایش قیمت برای مدل ZR1 کانورتیبل با اختلاف 2500 دلار می‌باشد.


کوروت برای مدل سال 2019 خود از گیربکس گران‌تر اتوماتیک هم بهره برده است. گیربکس 8 سرعته پدال شیفتردار که قیمت 1725 دلاری داشت با قیمت 1995 دلار در دسترس خواهد بود. به یاد داشته باشید که حدود 80 درصد کوروت های فروخته شده در سال‌های اخیر از این گیربکس بهره برده‌اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار