کد خبر: ۲۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 19
شاسی بلندهای مدرن و به ویژه مدل‌های لوکس معمولاً به خاطر تمرکز خود روی کاربری‌های جاده‌ای موردانتقاد قرار می‌گیرند. البته این موضوع کاملاً درست نیست چراکه برخی از آن‌ها قبلاً مانورهای آفرود احساس‌برانگیزی داشته‌اند. البته اینکه فردی یک شاسی‌بلند لوکس را برای گلی کردن بخرد سؤالی کاملاً متفاوت است.
به گزارش تابناک؛ شاسی بلندهای مدرن و به ویژه مدل‌های لوکس معمولاً به خاطر تمرکز خود روی کاربری‌های جاده‌ای موردانتقاد قرار می‌گیرند. البته این موضوع کاملاً درست نیست چراکه برخی از آن‌ها قبلاً مانورهای آفرود احساس‌برانگیزی داشته‌اند. البته اینکه فردی یک شاسی‌بلند لوکس را برای گلی کردن بخرد سؤالی کاملاً متفاوت است.

اما بازهم شما نمی‌توانید صدها ساعت کار مهندسی پیچیده و میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری را نادیده گرفته و بگویید این خودروها نمی‌توانند در خارج جاده خوب عمل کنند. هنوز هم متقاعد نشده‌اید؟ این ویدئوها را مشاهده کنید تا برخی از توانایی‌های واقعی شاسی بلندهای لوکس مدرن را باور کنید.


خب ما نمی‌خواهیم بگوییم این خودروها کاملاً مناسب آفرود بوده و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارند اما دیدن شاسی‌بلندی با شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5 تا 6 ثانیه‌ای که از یک سربالایی برفی با قدرت بالا می‌رود واقعاً قابل‌تحسین است. البته همه‌ی تلاش‌های صورت گرفته موفق نیستند ولی در اکثر آن‌ها می‌توانید رانندگان را سرزنش کنید.


اولین ویدئو اساساً روی مرسدس-ای ام جی G63 تمرکز دارد. این هیولای نمادین به مصاف آئودی Q7، رنجروور، تویوتا پرادو 150 و پورشه کاین رفته است. در یک لحظه‌ی کوتاه می‌توانیم میتسوبیشی پاجرو اسپورت قدیمی را نیز ببینیم اما واضح است که این خودرو خشن‌تر و قلدرتر از بقیه‌ی اعضای گروه می‌باشد.


موضوع خنده‌دار اینکه یک دستگاه گریت وال H5 ارتقا یافته به همراه شورولت نیوای استاندارد هم در ویدئو حضور دارد که باعث می‌شود مدل‌های گران‌تر احساس شرمندگی بکنند. خب به نظر شما این ویدئوها در کجا ضبط شده‌اند؟ حدستان درست است! روسیه! جایی که بعضی افراد یک شاسی‌بلند 100 هزار دلاری را در گل‌ولای زیاد غوطه‌ور‌می کنند!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار