کد خبر: ۲۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 18
گوگل ۱۸ سال پیش اولین دفتر خود در کلان شهر نیویورک را افتتاح نمود و در حال حاضر ۷۰۰۰ هزار کارمند در این شهر دارد اما کمپانی یاد شده به تازگی اعلام کرده که قصد دارد یک میلیارد دلار برای ساخت و گسترش دفتر کاری در این شهر سرمایه گذاری کند تا بتوانند با افتتاح دفتر جدید گوگل در نیویورک طی چند سال آینده، ۷۰۰۰ شغل دیگر بیافریند.

به گزارش تابناک؛ گوگل ۱۸ سال پیش اولین دفتر خود در کلان شهر نیویورک را افتتاح نمود و در حال حاضر ۷۰۰۰ هزار کارمند در این شهر دارد اما کمپانی یاد شده به تازگی اعلام کرده که قصد دارد یک میلیارد دلار برای ساخت و گسترش دفتر کاری در این شهر سرمایه گذاری کند تا بتوانند با افتتاح دفتر جدید گوگل در نیویورک طی چند سال آینده، ۷۰۰۰ شغل دیگر بیافریند.

این دفتر جدید که قرار است در  خیابان هادسون منطقه‌ی منهتن ساخته شود بیش از ۱.۷ میلیون متر مربع مساحت خواهد داشت و به مقر اصلی سازمان تجارت جهانی (Global Business Organization) در نیویورک بدل خواهد شد. علاوه بر این دفتری نیز در خیابان واشنگتون محله‌ی West Village ساخته خواهد شد.

گوگل که سال ۲۰۱۰ مقرری در منطقه‌ی چلسی خریداری کرد و مقر کنونی شرکت مذکور در نیویورک، همین دفتر محسوب می‌شود. چندی پیش این شرکت مدعی شده بود که قصد دارد با سرمایه گذاری ۲.۴ میلیارد دلاری خود در همین منطقه ساخت و ساز به راه اندازد و مقر خود را بزرگتر از پیش کند.

به نظر می‌رسد بسیاری از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی قصد دارند که گستره‌ی فعالیتشان را از خلیج غربی فراتر ببرند تا بتوانند افراد بیشتر و بهتری را استخدام نمایند چرا که ممکن است بسیاری از متخصصین علاقه‌ای به اسکان در کالیفرنیا یا سیاتل نداشته باشند.

گوگل سعی دارد تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی به مقر خیابان هادسون انتقال یابد و سال ۲۰۲۲ نیز زمان افتتاح دفتر خیابان واشنگتن خواهد بود.

چندی پیش این شرکت محبوب، نقشه‌های توسعه‌ی ساختمانی مانتین ویو کالیفرنیا منتشر شد و مشخص نمود که این شرکت آمریکایی برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای توسعه آن دارد. محبوبترین موتور جستجوی اینترنتی می‌خواهد دفاتر کاری، فروشگاه، مناطق مسکونی یا تفرجگاه‌های عمومی بیشتری بسازد و در مساحتی نزدیک به ۳.۱۲ متر مربع ساختمان سازی کند.

طبق اسناد منتشر شده، ۸ هزار خانه‌ی جدید و ۱۴۰ هزار متر مربع تفرجگاه عمومی ساخته می‌شود و گوگل با همکاری شرکای خود قصد دارد ۶۶۰۰ واحد مسکونی در این منطقه افتتاح نماید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار