به گزارش تابناک، آمازون انگیزه‌های بلند پروازانه‌ی بزرگی در سر می پروراند و قصد تعداد فروشگاه‌های بدون فروشنده خود را به شدت بالا ببرد. از این رو مناسبترین مکان برای فروشگاه‌های بدون فروشنده آمازون گو را فرودگاه‌های بزرگ می‌داند و قصد دارد چنین مغازه‌هایی را راه بیاندازد.

گفته شده که نمایندگان دو فرودگاه بزرگ شهر کالیفرنیا با مسئولین کمپانی آمازون به صحبت پرداخته‌اند و ایمیل‌هایی بین آنها رد و بدل شده است. در این ایمیل‌ها، مسئولین آمازون از علاقه‌ی خود برای راه اندازی فروشگاه‌های بدون فروشنده آمازون گو در ترمینال این فرودگاه صحبت کرده اند.

البته این صحبت‌ها نا تمام مانده و مشخص نشده که آمازون قصدی قطعی برای افتتاح فروشگاه‌های آمازون گو در فرودگاه ها دارد یا خیر.

به گزارش رویترز مشاور تکنولوژی فرودگاه بین المللی لوس آنجلس به مسئولین فروشگاه‌های آمازون گو جواب مثبت داد و قرار شده که جلسه‌ای بین نمایندگان دو شکرت برگزار گردد اما این پاسخ بی جواب مانده است.

علاوه بر این مسئولین فروشگاه‌های سن خوزه مدعی شده‌اند که آنها احتمال افتتاح فروشگاه های بدون فروشنده‌ی آمازون گو را بررسی کرده‌اند و گزینه‌ مناسبی برای اضافه کردن به فرودگاه خود می‌دانند. حتی یکی از مدیران این فرودگاه بسیار به این فروشگاه‌ها علاقه نشان داده و تکنولوژی بکار رفته در آن موجب حیرتش شده است.

با این وجود پس از این جلسات، هنوز هیچ اعلانی در این زمینه انجام نشده و مشخص نشده بالاخره آمازون، فرودگاه‌ها را به عنوان گزینه‌های مناسبی برای افتتاح فروشگاه‌های بعدی خود انتخاب کرده یا خیر. با توجه به سرعت پیشرفت آمارون و فعالیت‌های مشابه این شرکت، به نظر می‌رسد بالاخره استراتژی این شرکت در این باره مشخص شود و اطلاعاتی در این زمینه منتشر شود.

به هر حال چند وقتی است که فروشگاه‌های بدون فروشنده به مسئله پر طرفداری برای شرکت‌های بزرگ بدل شده است. چند وقت پیش لنوو اولین فروشگاه بدون فروشنده‌ خود را در پکن افتتاح کرد که روند سفارش و تحویل کالا در آن به سیستم‌ های آمازون گو وفروشگاه‌ های بدون صندوق این کمپانی آمریکایی شباهت داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار