کد خبر: ۲۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 11
ک محقق ناسا مدعی شده که فضایی ها احتمالاً از زمین دیدن کرده اند اما به دلایل مختلفی کره خاکی را ترک گفته و در سیاره‌ی دیگری سکنی گزیده‌اند.

به گزارش تابناک؛یک محقق ناسا مدعی شده که فضایی ها احتمالاً از زمین دیدن کرده اند اما به دلایل مختلفی کره خاکی را ترک گفته و در سیاره‌ی دیگری سکنی گزیده‌اند.

بر اساس تحقیقاتی که جدیداً انجام شده، «Silvano Colombano» پژوهشگر مرکز Ames واقع در مانتین ویوی کالیفرنیا مدعی شده که انسان‌ها باید تصور خودشان درباره‌ی حیات فرا زمینی را کنار بگذارند و ارگانیسم متفاوتی برای آنها متصور شوند.

او در اینباره می‌گوید:

«من خیلی راحت می‌خواهم به این مطلب اشاره کنم که حیات فرا زمینی که ما در آینده با آن مواجه می‌شویم (یا اینکه او تصمیم میگیرد در مقابل ما قرار بگیرد)، ممکن است پیش از این یکبار با ما ملاقات کرده باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که اصلا همانند ما انسان ‌ها، ارگانیسم کربنی نداشته باشد. به همین بدلیل من باور دارم که ما باید در تمامی تصورات و پیش داوری‌های خود درباره‌ی حیات فرا زمینی تجدیدنظر کنیم و تغییری در آنها ایجاد کنیم.»

بر اساس این تحقیق، اگر حیات غیر زمینی کربنی نباشد و در این زمینه با انسانها تفاوت داشته باشند، آنگاه دیگر طول عمری کوتاهی نخواهند داشت و حتی ممکن است محدودیتی در این زمینه نداشته باشند. این احتمال وجود دارد که با گونه‌ای از بیگانه‌های رباتیک مواجه شویم به علت ماهیت خود بسیار پیشرفته باشند و تکنولوژی آنها چندین قرن از ما جلوتر باشد.

این محقق باور دارد که در صورتی که برای مثال تمدن بیگانه‌ها ۱۰ ها هزار سال پیش شکل گرفته باشد و آنها چندین هزار سال از انسان‌ها جلوتر باشند، بشر ممکن است با مشکل بسیار بزرگی مواجه شود و این احتمال هم وجود دارد که آنها زمین را تحت نظر قرار داده باشند.

شاید در آن زمان از نظر آنها، انسان گونه‌ی خطرناکی به حساب نیامده و در صورتی که بیشتر پیشرفت کند آنگاه زنگ خطری برایشان به صدا درمی‌آید. در این صورت از نظر وی اصلا بعید نیست که فضایی ها پیشتر از زمین دیدن کرده باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار