کد خبر: ۲۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 06
یکی از قابل توجه ترین اقدام‌های شرکت مایکروسافت در سال جاری میلادی، خرید استودیو‌های ثالث از جمله پلی گراند گیمز و نینجا تئوری بود تا بدین ترتیب بتواند لیست بازی‌های انحصاری خود را تقویت کند. این‌ طور که به نظر می‌رسد، روند خریداری استودیو‌های مختلف متوقف نشده و مایکروسافت هم اکنون در حال مذاکره است تا استودیو دیگری را تصاحب کند.
به گزارش تابناک؛یکی از کاربران توییتر که با نام Klobrille شناخته می‌شود، هر چند وقت یکبار اطلاعات جالبی را از اتفاقات پشت پرده صنعت گیم در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد. برای مثال او چند روز قبل از اعلام رسمی در X018، خریداری استودیو‌ ابسیدیان توسط مایکروسافت را تایید کرده بود. اکنون ادعای دیگری را مطرح کرده است و می‌گوید ردموندی‌ها به دنبال تصاحب یکی از استودیوهای سونی هستند.
مایکروسافت

طبق اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت چند ماهی است مذاکره با مدیران یک استودیو بازی سازی را آغاز کرده است که از لحاظ تعداد کارمند در میان استودیوهای متوسط قرار می‌گیرد. نکته‌ی جالب ماجرا اینجاست که طبق ادعاهای Klobrille، این استودیو در گذشته با شرکت سونی برای ساخت بازی‌های انحصاری همکاری می‌کرده است. همچنین از آن‌جایی که روند مذاکرات هنوز ادامه دارد و نتیجه‌ی آن مشخص نیست، این کاربر نامی از استودیو نبرد.

در حالی که مایکروسافت سعی دارد تا با خرید استودیو‌های بازی سازی مختلف، خود را برای نسل بعدی کنسول‌ها آماده کند،  نسل هشتم را فراموش نکرده است. با توجه به شایعات منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا ایکس باکس وان S بدون درایو دیسک را روانه‌ی بازارها کند. در نگاه نخست، شاید این تصمیم مایکروسافت چندان قابل توجه نباشد اما طبق شایعات باعث کاهش 100 دلاری قیمت کنسول خواهد شد.

در نتیجه می‌توان انتظار داشت که مدل جدید ایکس باکس وان S با قیمتی معادل 200 دلار به فروش برسد. البته این امکان نیز وجود دارد که مایکروسافت مدل جدید ایکس باکس وان S را با اعمال تغییراتی، در حالی که همچنان دارای درایو دیسک است، با قیمت پایین تر عرضه کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار