کد خبر: ۲۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 03
اپل برای جلب خریداران بیشتر به دنبال پیاده سازی تغییراتی قابل توجه در ایرپاد ۲۰۱۹ است که شامل شارژ بی سیم می شود.
به گزارش تابناک؛«مینگ چی-کو»، تحلیلگر سرشناس اپل بر این باور است که هدفون های بلوتوثی کمپانی کوپرتینویی یا همان ایرپاد، محبوبترین محصولات در تاریخ این شرکت هستند.

بر اساس برآوردهای او تا سال ۲۰۲۱ عرضه این هدفون های بلوتوثی از ۱۶ میلیون سال گذشته به ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید که موفقیت قابل توجهی برای اپل به شمار می رود. به گفته این تحلیلگر مالکان آیفون ترجیح می دهند به جای پرداخت هزینه برای به روزسانی گوشی و خرید مدل های جدیدتر، پول خود را صرف خرید ایرپاد کنند. 

کو در گزارشی جدید مدعی شده که اپل نسخه جدیدی از ایرپاد را در سه ماه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد. این مدل به احتمال قریب به یقین با کیس شارژ بی سیم نیز سازگاری خواهد داشت که اپل سال گذشته از آن رونمایی کرد اما همچنان از عرضه آن خبری نیست. برخی شایعات قبلی حاکی از این بود که کیس ایرپادها به لطف تکنولوژی شارژ بیسیم به کاربران آیفون امکان خواهد داد که در حین حرکت موبایل خود را شارژ نمایند.

بر اساس گزارش مذکور هزینه تولید کیس جدید ایرپاد بیشتر خواهد بود چرا که در ساخت آن از مدار ترکیبی (انعطاف پذیر-سخت) پیشرفته تر، لولای بهبودیافته برای پشتیبانی از طراحی جدید و مقاومت بیشتر در برابر حرارت استفاده خواهد شد. به منظور بهینه سایز انتقال و کیفیت صدا ویژگی های بلوتوثی این گجت ها نیز دستخوش تغییر می شود. اپل برای آن دسته از کاربران که به دنبال صرف هزینه بیشتر برای خرید مدل های جدید نیستند امکان تهیه کیس به صورت جداگانه را فراهم خواهد کرد.

در نهایت کو از بازطراحی ایرپاد در سال ۲۰۲۰ خبر داده که آنها را در برابر رطوبت ناشی از عرق و بارش باران مقاوم می سازد. علاوه بر این گمانه زنی هایی در مورد فعال سازی دستیار مجازی اپل با گفتن «هی سیری» نیز به در جریان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار