کد خبر: ۲۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 01
اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، HMD Global روز چهارشنبه از گوشی Nokia 8.1 رونمایی خواهد کرد. تنها چند روز مانده به زمان معرفی این گوشی، نوکیا 8.1 در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. طبیعتاً در کنار امتیاز بنچمارک، مورد دیگری که از اهمیت برخوردار است، مشخصاتی می‌باشد که از گوشی اعلام می‌شود.

به گزارش آی تابناک : گوشی آینده نوکیا با چیپ‌ست اسنپدراگون 710 توانست امتیاز قابل قبول 1820 را در آزمون تک هسته‌ای کسب کند. در تستی که تمام هسته‌ها با یکدیگر مورد آزمایش قرار گرفته‌اند هم این گوشی امتیاز 5766 را کسب کرده است. طبق اخباری که پیش‌تر درخصوص این گوشی منتشر شده، نوکیا 8.1 قرار است که با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. اما از نتایج این بنچمارک که در تصویر آن را پایین مشاهده خواهید کرد، به نظر می‌رسد که این مدل کمی پایین‌تر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت. نوکیا 8.1ای که در گیگ‌بنچ مورد آزمایش قرار گرفته دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می‌باشد. البته ممکن است که هر دو مدلی که اطلاعات آن منتشر شده، معرفی شود. جدای از سخت‌افزار، نوکیا 8.1 که بخشی از پروژه اندروید وان است، با اندروید خام نسخه 9 پای در دورن جعبه عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری این گوشی 3500 میلی‌آمپرساعت است و صفحه نمایش 6.18 اینچی آن در قسمت بالا دارای یک بریدگی می‌باشد.

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، انتظار می‌رود که نوکیا 8.1 در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر ماه) توسط کمپانی فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال معرفی شود. در حالیکه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت احتمالی این گوشی منتشر نشده است، پیش‌بینی می‎شود که در اواسط ماه دسامبر و نزدیک به کریسمس نوکیا 8.1 در بازار و برای فروش دردسترس باشد. HMD امیدوار است که گوشی جدید آنها بتواند به عنوان یک کادو دقیقه نود کریسمسی مورد استقبال خریداران قرار بگیرد.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار