کد خبر: ۲۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 01
به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۹ میلادی، به برهه‌ی زمانی مهمی در صنعت تلفن‌های هوشمند بدل شود چرا که قرار است موبایل‌های تاشو، دیوایس‌های مخصوص نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی یعنی 5G و نسخه‌هایی بهرمند از حفره‌‌ی نمایشگر به بازار عرضه شوند. البته می‌توان گوشی‌هایی با ۱۰ گیگابایت رم و دوربین ۴ گانه‌ را نیز به این لیست اضافه کنید. حال پتنتی از کمپانی سونی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت نیز قصد دارد موبایل تاشو تولید کند.

به گزارش تابناک؛به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۹ میلادی، به برهه‌ی زمانی مهمی در صنعت تلفن‌های هوشمند بدل شود چرا که قرار است موبایل‌های تاشو، دیوایس‌های مخصوص نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی یعنی 5G و نسخه‌هایی بهرمند از حفره‌‌ی نمایشگر به بازار عرضه شوند. البته می‌توان گوشی‌هایی با ۱۰ گیگابایت رم و دوربین ۴ گانه‌ را نیز به این لیست اضافه کنید. حال پتنتی از کمپانی سونی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت نیز قصد دارد موبایل تاشو تولید کند.

کمپانی‌های زیادی تا به حال برنامه‌‌های آینده خود را اعلام کرده‌اند و مشخص شده تقریباً تولید‌کنندگان موبایل چه تصمیماتی برای عرضه‌ی گجت‌هایشان در نظر گرفته‌اند. این در حالی است که سونی چنین عملکردی را انتخاب نکرده و هنوز مشخص نشده این شرکت در آینده‌ قصد دارد چه راهی را برای تولیدات موبایل خود درنظر بگیرد.

البته باید درنظر داشت که این شرکت دیگر بازیگر بزرگی در بازار فروش تلفن هوشمند به شمار نمی‌رود اما از سوی دیگر همین کمپانی ژاپنی در زمینه‌ی تامین قطعات برای دیگر تولیدکننده‌ها، هنوز عملکرد فوق العاده‌ی از خود نشان می‌دهد.

در این پتنت اشاره‌ای هم به نمایشگر‌های انعطاف پذیر نیز اشاره میشود که می‌توان آنها را رول کرد

حال پتنت جدیدی از سونی منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی هم قصد دارد یک موبایل تاشو توسعه دهد اما به احتمال قوی روش متفاوتی در طراحی آن انتخاب خواهد کرد.

پتنت یاد شده یک تلفن هوشمند بهرمند از دو نمایشگر را توصیف می کند که می‌توان به ۶ حالت ممکن از آن استفاده نمود. بدین صورت که کاربر قادر است برای هر کدام از صفحه نمایش‌های آن، سه حالت مختلف در نظر بگیرد و درجه‌ی شفافیت آن را تنظیم کند. این سه حالت شفاف، نیمه شفاف و غیر شفاف نام دارند.

البته انتشار چنین پتنتی بدین معنی نیست که سونی به طور قطع قصد دارد گوشی‌های تاشوی خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه کند. با این وجود به نظر می‌رسد کمپانی ژاپنی قصد ندارد به همین راحتی عرصه رقابت را ترک کرده و طرفداران قدیمی خود را تنها بگذارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار