کد خبر: ۲۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 01
برند ایکس باکس به طور کلی در سال جاری بهتر از سال‌های گذشته عمل کرد که مطئنا بخش زیادی از آن را مدیون عرضه کنسول میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس در سال گذشته است که باعث تجدید حیات ایکس‌باکس وان شد و بار دیگر توانست آن را به مقدار زیاد در قفسه فروشگاه‌های سراسر دنیا وارد کند. عملکرد بی نظیر ایکس‌باکس وان ایکس باعث شده که حتی تحلیلگران بزرگ هم از آن تعریف و تمجید کنند.
به گزارش آی تابناک : مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، تحلیلگر گروه آماری NPD و یکی از صاحب نظران صنعت بازی‌های ویدیویی در پاسخ به یکی از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر اظهار کرد که کنسول میان نسلی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس عملکرد فوق العاده‌ای داشته و هنوز هم در حال ادامه دادن آن است به طوری که تا این جای سال در مجموع عملکرد خانواده کنسول‌های ایکس‌باکس وان در آمریکا در مقایسه با سال گذشته بهبود پیدا کرده و بهتر از سال گذشته شده است.

به طور کلی کنسول میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس باعث شده است که مدل پایه آن یعنی ایکس‌باکس وان به حد زیادی پایدار و جاری باقی بماند وگرنه در غیر این صورت پیش بینی می‌شد که این کنسول‌ به خاطره‌ها سپرده شود و یا مقدار چشمگیری از فروش آن رو به افول گذاشته باشد. در حقیقت مت پیسکاتلا اشاره کرده است که میزان رشد برند ایکس‌باکس و کنسول ایکس‌باکس وان به بیشترین میزان خودش از نظر مقایسه سالانه شده است و در مقایسه سالانه در بین سه مدلی که از این کنسول وجود دارد، در آمریکا، به بیشترین رشد خودش رسیده است.

همچنین پیسکاتلا در ادامه صحبت‌های خود به این نکته نیز اشاره کرد که این عملکرد بی نظیر و پدیده‌ای، متقابلا در انحصار ایکس‌باکس وان به عنوان پیشرو و پرچمدار برند ایکس‌باکس نیست و در واقع فروش مدل‌های ارتقاع یافته آن به میزان بیشتری دست پیدا کرده است. پیسکاتلا اشاره کرد که این موضوع در صورتی محقق شده که حتی فروش کنسول ایکس‌باکس وان نیز با وجود افتی که در سال‌های اخیر پیدا کرده بود، در این مقطع زمانی و با وجود گذشت این همه سال از عرضه‌اش، آنچنان رشدی داشته که تا به حال در طی این سال‌ها مشاهده نشده بود.

این اولین باری نیست که ما چنین چیزی می‌شنویم. یکی از خرده فروشان در بریتانیا نیز مدتی پیش ادعا کرده بود که چند ماه پیش، ایکس‌باکس وان بیشترین میزان رشد سالیانه خود را داشته است. بنابراین منطقی است که این روند در سایر کشورهای دنیا نظیر آمریکا نیز ادامه پیدا کند و به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. به هر حال منطقه آمریکا همیشه منطقه‌ ای بوده که قلمرو برند ایکس‌باکس به حساب می‌آمده و به عنوان کشور مادر، همیشه سایه خود را بالای سر این برند باقی نگه داشته.





منبع : GAMINGBOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار