کد خبر: ۲۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 29
کرمی گفت: شتاب دهند‌های حوزه کسب و کار فناورانه برای تبدیل شدن به شرکت خلاق حمایت می‌شوند.
به گزارش آی تابناک : پرویز کرمی دبیر ستاد اقتصاد، علم و فرهنگ دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  با اشاره به برگزاری دوره اقتصادی مرکز شتاب‌دهی نور اظهار کرد: نور شتاب دهنده‌ای در حوزه فرهنگی است و ستاد فرهنگ ساز اقتصاد دانش بنیان از تمام شتاب دهنده‌ها و رویدادهای کارآفرینی در کشور حمایت می‌کنند.

دبیر ستاد اقتصاد، علم و فرهنگ دانش بنیان معاونت علمی ادامه داد: تمام شتاب دهنده‌هایی که در حوزه کسب و کارهای فناورانه قرار دارند تحت  حمایت معنوی ستاد قرار می‌گیرد تا بر مبنای این حمایت‌ها آنها به جرگه شرکت‌های خلاق وارد شوند.

وی با بیان اینکه برای ورود شرکت‌ها و برنامه زیست بوم صنایع خلاق باید مبادی مخصوص در نظر گرفته شود، گفت: ستاد فرهنگ سازی معاونت علمی خود به عنوان یکی از مبادی اصلی برای ورود شرکت‌ها به برنامه زیست بوم خلاق است و رویداد شتاب دهی نور یکی از این برنامه‌ها برای شناسایی شرکت‌های خلاق است.

جزئیات برگزاری جشنواره ایران ساخت 
کرمی  به برگزاری جشنواره ایران ساخت هم اشاره کرد و گفت: جلسات تخصصی این جشواره در حال برگزاری است و مهلت ارسال آثار به این جشنوار  پایان رسیده است و  آذر ماه دبیرخانه کار نظارت آماده سازی و گردآوری آثار را انجام می‌دهد.

دبیر ستاد اقتصاد، علم و فرهنگ دانش بنیان معاونت علمی ادامه داد: این آثار برای داوری شدن نزد متخصصان و اساتید فرستاده می‌شوند تا آنها نظر خود را اعلام کنند و در اختتامیه که هشتم دی ماه برگزار می‌شود برندگان اعلام می‌شوند.

وی با اشاره برگزاری نمایشگاه تخصصی آثار در حاشیه جشنواره ایران ساخت گفت: چهارم تا هشتم دی ماه سال جاری هم نمایشگاه تخصصی برای آثار برگزار می‌شود. افتتاح برگزیده آثار چهارم دی ماه و اختتامیه هم هشتم دی ماه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار