کد خبر: ۲۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 27
اولین بار در اوایل ماه نوامبر بود که خبرها در خصوص گوشی آینده گوگل، با نام Pixel 3 Lite منتشر شد و حالا هر روز تصاویر بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود.

به گزارش آی تابناک : یک بلاگ روسی با نام Wylsa چند تصویر جدید از گوشی مورد بحث در کنار رقیبان خودی و غیرخودی‌اش به اشتراک گذاشته است. این سایت پیکسل 3 لایت را در کنار پیکسل 3 XL و تعدادی از آیفون‌های اپل نشان داده است.

Pixel 3 Lite, Nokia 3310 original

آنچه که از این تصاویر می‌توانیم دریابیم اینست که Pixel 3 Lite اصلاً یک گوشی ظریف و کوچک نخواهد بود. این گوشی از آیفون XS بزرگتر است و از نظر ارتفاع تقریباً مشابه با آیفون XR اما کمی باریک‌تر به نظر می‌رسد. همانطور که پیش‌تر مشاهده کرده بودیم، این گوشی دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون است و از دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توان به صفحه نمایش 5.56 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2220x1080 پیکسل و نسبت ابعاد 18.5:9، بدنه پلاستیکی و چیپ‌ست اسنپدراگون 670 همراه با 4 گیگابایت حافظه رم (مشابه پیکسل 3) و تنها 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی (غیرقابل افزایش) اشاره کرد. با این مشخصات قابل پیش‌بینی است که پیکسل 3 لایت با قیمتی پایین‌تر از برادران پرچمدار خود ارائه شود.

iPhone XR, iPhone XS, Pixel 3 Lite, iPhone 5S

البته لازم به یادآوری است که این احتمال وجود دارد هیچکدام از این تصاویر و اخبار منتشر شده در خصوص گوشی پیکسل 3 لایت واقعی نباشد و اصلاً این گوشی وجود خارجی نداشته باشد. تصاویری که از نمای پشتی این گوشی گرفته شده، حرف "C" را در قاب پشتی گوشی به جای "G" گوگل نشان می‌دهد و این موضوع کمی مشکوک به نظر می‌آید. با این حال اگر این اخبار صحت داشته باشد، از آنجاکه این گوشی میان‌رده ارزشمندی با یک دوربین فوق العاده خواهد بود. هنوز هیچ زمانی برای معرفی این گوشی در نظر گرفته نشده است، اما از آنجاییکه تنها یک ماه به پایان سال 2018 مانده، احتمالاً در اوایل سال آینده (مثلاً نمایشگاه CES) این گوشی را خواهیم دید.

Pixel 3 Lite ,Pixel 3 XL

iPhone XS, Pixel 3 Lite, iPhone XR




منبع :سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار