کد خبر: ۲۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 27
رابطه شما با اسب‌ها در Red Dead Redemption 2 یکی از مهم‌ترین بخش‌های گیم‌پلی این بازی را تشکیل می‌دهند و مدت زیادی از زمان آرتور به ساختن رابطه‌ای بهتر با اسب خود، درمان و غذا دادن به او و در نهایت پیدا کردن یا خریدن اسب‌های بهتر خواهد گذشت.
به گزارش تابناک؛در ادامه نحوه لول آپ شدن اسب‌ها، جزییات رسیدگی به آن و چگونگی دسترسی به بهترین و کمیاب‌ترین اسب‌های بازی را شرح خواهیم داد.

در سری آموزش‌های Red Dead Redemption 2 هم نگاهی به دیگر بخش‌های مهم بازی انداخته بودیم که اگر بازی را اخیرا شروع کرده‌اید، حتما نگاهی به آن‌ها داشته باشید:

Red Dead Redemption 2

هر اصطبل اسب‌‌های مختص به خودش را دارد.

ویژگی‌های یک اسب خوب

به طور کل سه ویژگی سلامتی، استقامت و سرعت برای اسب‌های بازی در نظر گرفته شده است. بسیار سخت است که اسبی را پیدا کنید که هر سه ویژگی ذکر شده را داشته باشد اما می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان و از میان ۱۹ نژاد مختلف اسبی که در نقشه وسیع Red Dead Redemption 2 حضور دارند، اسبی که بیشتر به کارتان می‌آید را پیدا کنید.

می‌توانید اسب‌های مختلفی را با قیمت‌های گوناگون از اصطبل خریداری کرده یا دل به طبعیت زده و برای پیدا کردن اسبی وحشی و رام کردن آن تلاش کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که با رد کردن تعدادی از مراحل بازی، اصطبل‌ها و اسب‌های جدیدی در دسترس قرار می‌گیرند که دست شما را برای انتخاب گزینه‌ای بهتر باز می‌کنند.

محل قرارگیری بهترین اسب بازی که از نژاد عرب است.

بهترین اسب قابل رام کردن در Red Dead Redemption 2 اسب سفیدی با نژاد عرب است. البته اسب‌های عرب دیگری هم در نقشه بازی پیدا می‌شوند که حتی استقامت و سلامتی بیشتری از این اسب دارند اما در مجموعه این اسب سفید کمیاب و بهترین گزینه شما محسوب می‌شود.

او را تنها می‌توان در یک جای مشخصی پیدا کرد. برای پیدا کردن این اسب سفید باید به منطقه کوهستانی در سمت چپ نقشه و در مجاورت دریاچه ایزابلا بروید. هنگامی که به نزدیکی این منطقه رسیدید، از اسب خود پیاده شوید و به قدم‌های آهسته به اکتشاف محیط اطراف دریاچه بپردازید.

توقع نداشته باشید که این اسب کمیاب در همان ابتدای کار خودش را نشان بدهد و شاید مجبور باشید که چند دقیقه را به همین صورت مشغول گردش باشید. این نکته را هم در نظر بگرید که برای رام کردن اسب نیاز به انرژی بالای آرتور دارید و به همین خاطر بهتر است که قبل از آغاز این ماجراجویی،‌‌ آرتور سیر و پر انرژی باشد.

چگونه در اسب سواری حرفه‌ای شویم؟

به طور کلی ۴ سطح جداگانه برای اسب‌ها در RDR 2 وجود دارد. در سطح اولِ، اسب هنوز کمی حالت نیمه وحشی دارد و در صورت حمله دشمنان زود فرار می‌کند. بعد از آن که شما مدتی از اسبتان سواری بگیرید و کارهایی مانند نوازش کردن و غذا دادن به او را انجام دهید، اسب وارد سطح بعدی می‌شود.

وقتی می‌خواهید رام کردن اسبی را شروع کنید، حتما مطمئن شوید که آرتور به اندازه کافی انرژی دارد.

هر سطح اسب قابلیت جدیدی را به اسب شما اضافه می‌کند که روی راحتی کنترل او تاثیر مستقیمی دارد. با رسیدن به سطح نهایی، اسب با نگه داشتن دکمه مربع در پلی استیشن 4 یا X در ایکس باکس وان، می‌توانید اسب‌تان را عرض جابجا کنید که کمک شایانی را در کنترل او و برخورد نکردن به منابع خواهد گذاشت.

به طور کلی ۳ نکته ساده در مورد لول آپ شدن اسب‌ها وجود دارد:

  • سعی کنید تا به طور مشخصی با یک اسب وقت بگذارنید. امکان خرید و نگه‌داری از چند اسب در RDR 2 فراهم است اما اگر می‌خواهید سریع‌تر به سطوح بالا‌تر برسید حتما برای مدتی روی یک اسب متمرکز شوید.
  • به گشنه ماندن اسب خود توجه کنید!‌ مواد غذایی مختلفی برای اسب شما فراهم است که بعضی از آن‌ها در طبیعت پیدا کرده و بعضی دیگر را می‌توانید از فروشگاه‌ها بخرید. سعی کنید هر چند وقت یک بار به اسب خود غذاهای مغذی و گران‌تری بدهید که هم انرژی حیوان شما را بیشتر خواهد کرد و هم باعث پیشرفت سریعتر او خواهد شد.
  • او را تا جای ممکن تمیز نگه دارید. با گذشتن زمان و عبور از جاده‌های مختلف، پوستش خاکی یا گلی می‌شود. هر از چندگاهی در مسیر خود توقف کنید تا با استفاده از برس آرتور تن اسب را تمیز کرده و کمی او را نوازش کنید.

با افزایش سطح اسب هم موارد زیر تحت تاثیر قرا می‌گیرند:

  • افزایش سلامتی و استقامت
  • فاصله‌ای که می‌توانید با سوت زدن اسب خود را برگردانید بیشتر می‌شود
  • توانایی عبور اسب از راه‌های صعب‌العبور و آب‌های عمیق بهتر از سطح قبلی خواهد بود.
  • دزدیدن اسب‌تان سخت‌تر از گذشته می‌شود

نکاتی که در مورد اسب سواری Red Dead Redemption 2 باید بدانید

جدا از مواردی که پیش از این به آن‌ها به طور مفصل پرداختیم، با رعایت این نکات در Red Dead Redemption 2 می‌توانید سواری لذت بخش و راحت‌تری را از اسب خودتان بگیرید.

Red Dead Redemption 2
  • در هر اصطبل می‌توانید ۳ اسب خود را نگه‌دارید کنید اما تنها اسبی که وسایل و سلاح‌های آرتور در آن جای گرفته با سوت زدن به نزد شما باز خواهد گشت.
  • اسب‌ها می‌توانند چاق یا لاغر شوند و این موضوع بستگی به مقدار غذایی که شما به او می‌دهید دارد. سعی کنید تا جای امکان تنها زمانی که اسب احساس گرسنگی می‌کند به او غذا دهید.
  • اگر اسب‌تان را تمیز نکنید یا به طور مداوم فشار بیش از  اندازه‌ای را به او وارد کنید، بعد از گذشت مدتی او بخشی از سلامتی خود را از دست داده و صبرش نسبت به گذشته کمتر می‌شود.
  • با بعضی از معجون‌هایی که آرتور به اسب تزریق می‌کند می‌توانید به صورت موقت  مقاومت و سرعت اسب‌تان را بیشتر کنید اما در بیشتر مواقع این معجون‌ها هم در بلند مدت تاثیری منفی روی اسب شما می‌گذارند.
  • ممکن است اسب شما طی بازی بمیرد و اگر این اتفاق رخ دهد، او را برای همیشه از دست خواهید داد و به همین دلیل دور نگه داشتن او از شلیک‌های دشمنان کار مهمی به شمار می‌رود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار