تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 27
بر اساس یک تحلیل جدید احتمالاً بالاترین مدل گلکسی اس 10 سامسونگ با رم و حافظه داخلی بسیار پر ظرفیت همراه خواهد بود.
به گزارش تابناک؛تحلیلگران موسسه مالی GF Securities پیشبینی کرده اند که سامسونگ برای بالاترین مدل پرچمدار آتی خود رم 12 گیگابایتی به همراه یک ترابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از 5G را در نظر می گیرد. علاوه بر این نمایشگر این مدل 6.7 اینچی خواهد بود و دوربین اصلی 4 گانه در نظر گرفته خواهد شد. گمانه زنی شده که دوربین جلویی هم دوگانه خواهد بود تا به این ترتیب تعداد کل دوربین های بالاترین مدل گلکسی اس 10 به 6 عدد برسد.

پیش از این گزارشات به احتمال بهره مندی بالاترین مدل از 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره داشتند. شاید موضوع یک ترابایت که اخیراً اعلام شده خبر از 512 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا یک ترابایت (از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی) می دهد. گلگسی نوت 9 نیز با همین ترکیب حافظه داخلی معرفی شده بود.

گلکسی اس 10

اما در صورت صحت این موضوع رم 12 گیگابایتی برای گلکسی اس 10 مقدار بسیار زیادی خواهد بود؛ آن هم در حالی که گوشی های شیائومی بلک شارک هِلو و نیز می میکس 3 از 10 گیگابایت رم بهره می برند و البته چندان هم به طور فراگیر در بازارها عرضه نشده اند.

قابلیت دکس می تواند برای بسیاری از افراد، گلکسی اس 10 را به جایگزینی برای کامپیوترهای دسکتاپ بدل کند و در این صورت شاید رم بالا و ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایتی چندان هم بی استفاده باقی نماند. بالاترین مدل این گوشی پرچمدار احتمالاً با بدنه ای از جنس سرامیک از راه خواهد رسید و دوربین جلویی آن به حسگر 3 بعدی مجهز خواهد شد.

در کنار این مدلِ گران قیمت تر اخیراً صحبت هایی درباره مدل ارزان قیمت تر گلکسی اس 10 لایت به گوشی می رسد. علاوه بر این دو احتمالاً گلکسی اس 10 پلاس با نمایشگری 6.44 اینچی و با دوربین اصلی 3 گانه در کنار گلکسی اس 10 با نمایشگر 5.8 اینچی و دو دوربین اصلی در راه باشد. چیپست در نظر گرفته شده برای همه مدل های گلکسی اس 10 هم احتمالاً اسنپدراگون 8150 خواهد بود.

همچنین اخیراً گفته شده بود که گلکسی A8s احتمالاً به نمایشگری با حفره دوربین مجهز خواهد شد. حالا گمانه زنی هایی در مورد بهره بردن گلکسی اس 10 از این نمایشگر مطرح شده است. با این حال گفته شده بود که حفره نمایشگر گلکسی A8s قطری 6.7 میلی متری دارد اما در گلکسی اس 10 احتمالاً این میزان بین 2 تا 3 میلی متر باریک تر خواهد بود. در نهایت مشخص نشده که کدام مدل این گوشی با نمایشگر «اینفینیتی او» از راه می رسد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار