کد خبر: ۲۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 26
همانطور که می دانید، بازی جدید Fallout 76 به تازگی عرضه شده است. Fallout 76 یک بازی ویدئویی چندنفره در سبک اکشن نقش آفرینی و جهان باز است که توسط بتسدا برای پلت‌فرم‌های پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز و اکس‌باکس وان عرضه شده است.

به گزارش آی تابناک : داستان بازی از پایگاه ۷۶ شروع می‌شود، پایگاه ۷۶ یکی از ۱۷ پایگاه کنترل است، یعنی ۲۰ سال بعد از جنگ اتمی درهای پایگاه باز می‌شوند تا ساکنین پایگاه در بیرون شروع به ساخت و ساز کنند. فال اوت ۷۶ اولین بازی از این مجموعه است که دارای بخش آنلاین گسترده بوده و از این رو یک ریسک برای بتسدا به حساب می آید.

اما مسئله ای که این بازی را به یک چالش دردناک کشیده است، امتیازهای نه چندان بالای آن در "بررسی" های تخصصی است. فال اوت ۷۶ با وجود آنکه دارای نوآوری های بسیاری از جمله محیط 4 برابر بزرگ تر به نسبت Fallout 4، بزرگ‌ترین جهان را بین سایر نسخه‌های این مجموعه، شخصی سازی گسترده برای گیمر، سیستم ارتقاء شخصیت که در فال اوت ۷۶ نسبت به نسخه‌های قبلی تغییرات بسیاری کرده‌است، مجازات پیشرفته برای گیمرهای آنلاین که گیمرهای دیگر را بدون قبول دعوت به مبارزه نابود سازند، افزایش افکت های صوتی و تصویری، و... اما نمرات بسیار پایین را دریافت کرده است.

در بسیاری از بررسی های Fallout 76 چه در کنسول و چه در دسکتاپ، به مشکلات فنی و باگ های بسیار اشاره شده است؛ هر چند که در بروزرسانی های آتی بسیاری از آنها از میان برداشته خواهند شد، اما متاسفانه نمرات بسیار پایینی به همراه آخرین عنوان شرکت Bethesda ارائه شده است. از سوی دیگر گیمرهای Steam نیز به دلیل عدم عرضه این نسخه از بازی، در روزهای اخیر بسیار عصبانی بوده اند. به هر حال میانگین نمرات Fallout 76 بسیار پایین تر از حد انتظار بوده و شاید گیمرهای کنسولی ایرانی در خرید آن تجدید نظر نمایند؛ به هر حال بعید است که انجام آن از دارای لذت خاصی باشد. نظر شما در این زمینه چیست؟




منبع :سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار