کد خبر: ۲۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 24
حالت نیو گیم پلاس بازی The Messenger در دسترس قرار گرفت و از طریق آن می‌توان بازی را در درجه سختی بالاتری تجربه کرد.

به گزارش آی تابناک : در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو سبتاج (Sabotage) محتوای جدیدی را برای بازیکنان The Messenger در نظر گرفته است. این بازی پلتفرمر و دوبعدی که از سری قدیمی The Ninja Gaiden الهام گرفته است میزبان یک حالت New Game Plus و برخی بهبود‌ها شد.

آپدیت جدید که با نام Messsenger+ معرفی شده است به بازیکنان اجازه می‌دهد که باری دیگر بازی را در حالت دشوار تجربه کنند. کاربران در این راستا می‌توانند بازی را با درجه سختی دشوار، در حالی که تمامی تجهیزات پیشین را در اختیار دارند، به اتمام برسانند. البته گفتنی است که کاربران برای دست یابی به این حالت باید بازی را در حالت ۱۰۰ درصد به اتمام رسانده باشند. همچنین بازیکنان در بازی با دشمنان سرسخت‌تری روبرو می‌شوند که از HP بیشتری برخوردار هستند و حتی برای ضربات آنها آسیب بیشتری به قهرمان بازی وارد می‌کند. کاربران پس از به اتمام رساندن حالت New Game Plus می‌توانند باری دیگر به تجربه بازی بپردازند که این بار شاهد دشمنان قوی‌تر خواهند بود و این روند تا چندین مرحله ادامه خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد آپدیت جدید همچنین بهبود‌هایی برای عملکرد بهتر بازی در خود جای داده است که برای نسخه‌های نینتندو سوییچ و پی سی در نظر گرفته شده است. در این راستا کاربران می‌توانند کنترلر‌ها را با توجه به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. همچنین قابلیت رد کردن گفت و گو در بازی نیز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که البته می‌تواند به کسانی که قصد دارند بازی را اسپیدران (رکورد زدن زمانی بازی) کنند، کمک کند.

the messenger

همانند نسخه‌های پیشین نینجا گایدن، سازندگان سعی کرده‌اند که موسیقی گوش‌نوازی را برای The Messenger تنظیم کنند که البته در این راستا نیز موفق ظاهر شده‌اند. سازندگان در این راستا بخش جداگانه‌ای را در بازی تعبیه کرده‌اند که کاربران می‌توانند به موسیقی‌های داخل بازی گوش دهند. این تنظیمات حتی هنگام بازی نیز در اختیار کاربران قرار دارد. همینطور کاربران می‌توانند حالت اجرا شدن موسیقی را به طور انتخابی (شافل) تنظیم کنند که پس از مردن یا تغییر مراحل عمل می‌کند.

سازنده این بازی یعنی استودیو سبتاج اعلام کرد که در رویداد Kinda Funny Games حضور خواهند داشت و اخبار بیشتری در مورد برنامه‌های کاری خود با طرفداران در میان خواهند گذاشت. رویداد یاد شده در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر ماه) برگزار می‌شود و از کانال رسمی توییچ همین رویداد پخش می‌شود.

بازی مذکور در تابستان گذشته منتشر شد و توانست طرفداران سری بازی‌های قدیمی Ninja Gaiden را به سمت خود جذب کند. توانایی تغییر گرافیک بازی بین جلوه‌های ۸ بیتی و ۱۶ بیتی به کاربران اجازه داد که تجربه متفاوتی از یک بازی اکشن و پلتفرمر داشته باشند. بازی مذکور توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند و در سایت متاکریتیک امتیاز آن ۸۶ است. 

همچنین جالب است بدانید که بازی مذکور در رویداد سالیانه The Game Awards 2018 یا همان «جوایز بازی‌های ویدیویی» نیز حضور خواهد داشت و نامزد بهترین بازی مستقل و بهترین شروع (بازی‌هایی که اولین ساخته استودیو سازنده‌شان بودند و عملکرد موفقی داشته‌اند) است.

بازی The Messenger هم اکنون برای نینتندو سوییچ و از طریق استیم برای پی سی در دسترس است و آپدیت نیو گیم پلاس نیز در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. ۱۹.۹۹ دلار برای این محصول قیمت‌گذاری شده است که هم اکنون با تخفیف ۳۰ درصدی با قیمت ۱۳.۹۹ دلار در استیم قابل خرید است.





منبع :DUALSHOCKERS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار