کد خبر: ۲۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 23
گروه خودروسازی بهمن جدیدترین قیمت بسترن B30 را به صورت رسمی اعلام نمود.

به گزارش آی تابناک : این دومین بار است که قیمت بسترن B30 طی 2 هفته گذشته از سوی گروه بهمن افزایش یافته است. این درحالیست که این شرکت به تازگی با ابلاغ بیانیه ای به نمایندگان خود از ممنوعیت واگذاری حواله ها (شرایط صلح) خودروهای B30 و هاوال H2 خبر داده است و بدین ترتیب مشتریانی که خودروهای خود را به قصد کسب سود خریداری کرده اند حالا باید حداقل تا زمان تحویل خودرو و شماره گذاری برای فروش منتظر بمانند و بدین ترتیب هزینه بالاتری را بابت تحویل خودرو متقبل شوند.

البته گروه بهمن نیز چنین راهکاری را در جهت کاهش سوداگری و واسطه گری و افزایش قیمت را متناسب با افزایش شدید نرخ ارز از نرخ 4200 تومانی تا نرخ سامانه نیما (ارز مورد استفاده خودروسازان برای تولید محصولات جدید) می داند و برقانونی بودن پروسه فوق تاکید دارد.

حال باید منتظر ماند و دید که با توجه به چنین تغییراتی در قیمت بسترن B30، شرایط بازار این خودرو چگونه خواهد شد و آیا مشتریان همچنان به خرید این سدان اتوماتیک نسبتا گران قیمت از حاشیه بازار تمایل دارند یا خیر؟

قیمت بسترن B30

در این خودرو طراحی سیستم پیشرانه با موتوری با حجم 1.6 لیتر که متناسب با سایز خودورهای متوسط انجام شده است، طراحی با زنجیر تایم منجر به کاهش صدای خودرو و همچنین عدم احتیاج به تعویض این قطعه برای تمام طول عمر این موتور است که به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو می انجامد.
سری موتورهای 4GB توسط شرکت FAW توسعه داده شده است که از توان و بازدهی بالا و مصرف انرژی مناسبی برخوردار است ؛ استاندارد آلایندگی این موتور یورو 5 بوده لذا با محیط زیست سازگاری متناسبی دارد.

توان توليدى موتور اين خودرو 107 اسب بخار و بیشینه گشتاور 155 نیوتون بر متر است. همچنين داراى گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (AT) کد F21 ساخت کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن است.
پوشش چرمی صندلی ها و فرمان، رهیاب ماهواره ای، سیستم جلوگیری از عقب رفتن خودر ودر سربالایی ها، ESC، سنسور دنده عقب و سیستم صوتی با 6 بلندگو از جمله امکانات بسترن B30 محسوب می شوند.





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار