کد خبر: ۲۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 22
در ماه اکتبر، سامسونگ الکترونیک در جریان مراسم Tech Day نقشه راه خود در زمینه درایوهای SSD را به نمایش گذاشت؛ یکی از عناصر کلیدی این نقشه، حافظه های Quad-level cell به اختصار QLC بودند که البته در آن به ویژگی های این تراشه ها، و رقابت سامسونگ با شرکت های ژاپنی در زمینه SSDهای مبتنی بر QLC را نیز برای شما عزیزان پوشش دادیم. اینک برخی از فروشگاه های آنلاین اروپایی، خانواده ای جدید از سالید درایو های این شرکت را در بین محصولات خود گنجاده و به نوعی کاربران را برای خرید این محصولات آماده ساخته اند.

به گزارش آی تابناک : سالید های جدید سامسونگ که در وب سایت های فوق شاهد ارائه مشخصات فنی و حتی گاها قیمت گذاری پیش از موعد هستیم، با نام Samsung 860 QVO شناخته شده و در فرم 2.5 اینچ، با تکیه بر اینترفیس SATA III تولید شده اند. طرح نامگذاری EVO یا Pro دیگر شامل مدل های جدید نشده و سامسونگ از نامگذاری QVO استفاده کرده است. سرعت خواندن و نوشتن در این محصولات، به ترتیب 550 و 520 مگابایت در ثانیه خواهد بود.

این محصولات که با شناسه های فنی MZ-76Q?T0BW به ثبت رسیده اند، در ظرفیت های 1، 2 و 4 ترابایت به تولید خواهند رسید. اگر تصور کرده اید که با مدل های گران قیمتی با تراشه های QLC روبرو هستیم، باید بگوییم که این محصولات با قیمت گذاری پایین تر، حتی از سری EVO نیز ارزان تر خواهند بود. سرعت ورودی و خروجی دستورات بر اساس معیار اتفاقی/4K به ترتیب 96K IOPS و 89K IOPS است. قیمت هر 3 درایو سالید بدون در نظر گرفتن مالیات، به ترتیب 117.50 یورو برای مدل 1 ترابایتی، 225.96 برای مدل 2 ترابایتی و 451.93 یورو برای مدل 4 ترابایتی خواهد بود. بسیاری از فروشگاه های فوق، ماه December سال 2018 را برای عرضه رسمی اعلام کرده اند.





منبع :سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار