کد خبر: ۲۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 22
طی روزهای اخیر قیمت برخی محصولات مانند بسترن B30، تیگو 7، جک S3 و جک S5 در بازار با افزایش روبه‌رو شده است.

به گزارش آی تابناک : بازار خودرو در کشور طی ماه‌های گذشته با نوسان‌هایی روبه‌رو شده است و بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند که با توجه به پیش فروش خودروسازان بزرگ کشور، شاهد کاهش قیمت خودرو باشیم. در این ماه‌ها گرچه خودروسازان برخی محصولات خود را با طرح پیش فروش و مشارکت در تولید به مشتریان عرضه می‌کردند، اما به نظر می‌رسد که این شرکت‌ها هنوز هم به افزایش قیمت قبلی راضی نیستند. روزهای اخیر با افزایش مجدد قیمت جک S5، بسترن B30، تیگو 7 و چانگان CS35 مواجه شدیم که از جمله می‌توان به افزایش قیمت  ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی برای جک S5 و افزایش ۱۸ میلیون تومانی برای بسترن اشاره کرد. جک S3 که چند ماه گذشته با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان در اختیار مردم قرار گرفته بود، حالا شرکت کرمان موتور قیمت جدید این خودرو را ۱۵۹ میلیون تومان اعلام کرده است.

طبق اظهارات فعالان بازار، قیمت پراید ۱۱۱ معادل ۳۹ میلیون و به نسبت هفته گذشته رشد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی تجربه کرده است. دیگر محصول خانواده پراید یعنی مدل ۱۳۱ هم ۳۴ میلیون در بازار قیمت خورد. این محصول خانواده X100 نیز رشد ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است. از بازار تیبای صندوقدار هم خبر می‌رسد این خودرو نیز مانند پراید ۱۳۱ با افزایش ۲ میلیون تومانی در بازار با قیمت ۴۱ میلیون از سوی فروشندگان عرضه می‌شود. در این شرایط تیبا ۲ نیز با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موجود است. این قیمت به نسبت هفته گذشته رشد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

درحالی‌که انواع پراید و تیبا در بازار افزایش قیمت تجربه کرده‌اند، طی هفته جاری قیمت ساینا بدون تغییر باقی ماند. این خودرو با قیمت ۴۸ میلیون تومان در بازار قابل خریداری است. کوییک فول‌آپشن بر خلاف ساینا راه پراید و تیبا را طی کرد و با رشد ۲ میلیون تومانی به نسبت هفته گذشته، در حال حاضر ۶۹ میلیون تومان قیمت دارد. در خانواده پژو، مدل 207 اتومات، در حال‌حاضر با رشد ۴ میلیون تومانی به قیمت ۱۰۹ میلیون تومان موجود است. همین خودرو با جعبه‌دنده معمولی تنها یک میلیون رشد تجربه کرد و با قیمت ۸۹ میلیون تومان در اختیار خریداران قرار دارد. پژو 206 تیپ ۲ ، طی هفته گذشته رشد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۶۱ میلیون تومان رسید. این در حالی است که تیپ ۵ این خودرو با رشد ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به نسبت هفته گذشته همراه بوده و به قیمت ۷۳ میلیون تومان رسیده است.

ساندرو استپ‌وی اتومات به نسبت هفته گذشته ۲ میلیون کاهش قیمت را تجربه کرد و با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان همچنان گران‌ترین محصول تولید داخل خانواده رنو محسوب می‌شود. بعد از آن ساندرو اتومات با قیمت ۱۲۰ میلیون و فاصله ۱۵ میلیونی از استپ‌وی، در جایگاه دوم قرار دارد. تندر اتومات را دیگر باید در میان خودروهایی که در بازار بیش از ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارند، محسوب کرد. این خودرو هم‌اکنون در بازار با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان معامله می‌شود. تندر E2 پارس‌خودرو و پارس‌‌تندر نیز به ترتیب ۸۸ و ۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند. در بین دیگر خودروهای داخلی، دنا پلاس در حال‌حاضر با رشد یک میلیون تومانی قیمتی برابر با ۹۸ میلیون دارد. این در حالی است که مدل معمولی این خودرو بدون تغییر قیمتی در بازار موجود است و ۸۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروسازندهقیمت (میلیون تومان)
تندر 90 پلاس اتوماتیکایران خودرو
۱۱۴
پژو پارس LXایران خودرو۸۲
پژو 207 اتوماتیکایران خودرو۱۱۳
پژو 405 SLXایران خودرو۶۰
سمند LXایران خودرو۵۵
پژو پارس سالایران خودرو۷۰
پژو 206 تیپ 5ایران خودرو٧٢
پژو 206 SD تیپ V8ایران خودرو۷۱
پژو 2008ایران خودرو۲۴۱
سوزوکی ویتاراایران خودرو۳۰۹
H30 کراسایران خودرو۸۸
دنا پلاس توربوایران خودرو۱۳۱
پراید صندوقدارسایپا٣٥
پراید هاچبکسایپا٣٦
تیباسایپا٤٠
تیبا 2سایپا٤٣
سایناسایپا۴۶
کوئیکسایپا۶۹
ساندرو اتوماتیکسایپا۱۲۱
ساندرو استپ‌وی اتوماتیکسایپا۱۳۴
سراتو اتوماتیکسایپا۲۰۶
جک S3 اتوماتیککرمان موتور۱۵۹
جک S5 اتوماتیککرمان موتور۲۳۵

 لیفان 820

کرمان موتور۱۷۶
هیوندای i20کرمان موتور۲۱۵
هیوندای اکسنتکرمان موتور۱۹۶
برلیانس 330پارس خودرو۱۱۴
مزدا 3 اتوماتیکبهمن۲۸۸
بسترن B30بهمن۱۳۰

  ام وی ام X22

مدیران خودرو۱۳۴

  ام وی ام X33

مدیران خودرو۱۵۰

چری آریزو 5

مدیران خودرو۱۵۴

چری تیگو 5

مدیران خودرو۱۹۴

چری تیگو 7

مدیران خودرو۲۵۹





منبع :زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار