کد خبر: ۲۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 20
سامسونگ عصر دیروز (۲۸ آبان) موبایل‌های موبایل‌های گلکسی Note 9 و گلکسی A9 را در مدرن‌ترین فروشگاهش در ایران رونمایی کرد و به نظر می‌رسد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور موبایل‌های جدید در بازار ایران پس از تاخیری چند ماهه است.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ عصر دیروز (۲۸ آبان) موبایل‌های موبایل‌های گلکسی Note 9 و گلکسی A9 را در مدرن‌ ترین فروشگاهش در ایران رونمایی کرد و به نظر می‌رسد اکنون در حال آماده‌سازی برای حضور موبایل‌های جدید در بازار ایران پس از تاخیری چند ماهه است.

«علیرضا توسلی»، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران به فعالیت ۲۹ ساله این برند کره‌ای در ایران اشاره کرد و گفت: « این به معنای آن است که بازار ایران برای سامسونگ مهم و راهبردی است. در این ۲۹ سال روزهای خوبی داشته ایم اما در ماه‌های اخیر روزهای سخت را تجربه می‌کنیم اما همیشه کنار هم بوده‌ایم. همیشه تلاش کرده‎ایم تا جایی که شده محصولات و خدمات‎مان را در کمترین فاصله با بازارهای جهانی و حتی در مواردی همزمان با بقیه کشورها در ایران عرضه کنیم.»

توسلی برای اولین بار در این مراسم خبر داد که سامسونگ مشغول بومی سازی موبایل‌ها، فراتر از زبان فارسی است و تیم تحقیق و توسعه مشغول بومی‌سازی برخی از ویژگی‌های دستیار دیجیتالی این شرکت موسوم به «بیکسبی» هستند:

«از دو سال قبل مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ را در ایران راه‌اندازی کردیم تا علاوه بر انتقال تکنولوژی به کشور، زیر ساخت‌های لازم را برای اجرای پروژه‌های آینده داشته باشیم. موضوع اصلی فعالیتهای ما در مرکز تحقیق وتوسعه، بومیسازی برخی از قابلیتهای دستیار بیکسی برای زبان فارسی وکشور ایران است

مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران، به تکنولوژی VoLTE یا انتقال صدا بر بستر LTE نیز اشاره کرد و گفت سامسونگ به این فناوری که نسل بعدی از تماس‌های صوتی است توجه زیادی دارد و از سال ۹۵، همکاری‌هایی را با اپراتورهای موبایل آغاز کرده است: «در آینده‌ای بسیار نزدیک کاربران تعدادی از گوشی‎های سامسونگ می‌توانند از مزایای مهم این نوع تماس روی اپراتورهای عرضه کننده بهره‎مند شوند.»

«بام سوک هانگ»، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران نیز از حضور این برند کره‌ای در کنار ایرانی‌ها در روزهای سخت گفت: «متعهد هستیم که حتی در روزهای سخت در کنار هواداران خودمان بمانیم. برای اثبات این تعهد، امروز و در همین جمع ما پیشرفته‎ترین فروشگاه سامسونگ در خاورمیانه را افتتاح می‎کنیم.»

فروشگاه مدرن سامسونگ که همین مراسم نیز در آن برگزار شد، در بلوار اندرزگوی تهران واقع شده و سومین نمونه از فروشگاه‌های مدرن این برند کره‌ای در جهان، و اولین نمونه در خاورمیانه است. «روزیاتو» پیش از افتتاح فروشگاه مدرن سامسونگ، گردشی در آن داشته و گزارشی ویدیویی از فروشگاه تهیه کرده است که پیشنهاد می‌کنیم آن را تماشا کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار