کد خبر: ۲۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 20
حذف لایک و فالوئرهای جعلی ، از جمله اقدامات جدید اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی قصد دارد از یادگیری ماشینی برای این منظور استفاده کند.
به گزارش تابناک؛ اینستاگرام حذف لایک و فالوئرهای جعلی از حساب‌های کاربران خود را در دستور کار قرار داده است. این شبکه اعلام کرده که هم اکنون فرایند پاکسازی را آغاز نموده است.

اینستاگرام حذف لایک و فالوئرهای فیک در این شبکه اجتماعی را آغاز کرده است. بسیاری از حساب‌های کاربری با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف از لایک، فالوور و کامنت‌های جعلی استفاده می‌کنند تا محبوبیت خود را به طور غیر واقعی افزایش دهند که قرار است شناسایی و از این اقدام آنها جلوگیری شود.

در ابتدا اینستاگرام برای حذف لایک و فالوئرهای جعلی ، پیام هشداری برای افرادی می‌فرستد که از این اپلیکیشن‌ها استفاده می کنند تا مشخص شود فعالیت‌های جعلی آنها در اینستاگرام حذف شده است. همچنین اینستاگرام از کاربران می‌خواهد تا پسوردهای خود را که با این اپلیکیشن‌ها به اشتراک گذاشته‌اند، تغییر دهند. با این کار امنیت اطلاعات حساب‌های کاربری حفظ خواهد شد.

اینستاگرام در یک پست وبلاگی اعلام کرده:

    ما ابزارهای ماشین یادگیری ساخته‌ایم که به ما کمک می‌کند حساب‌های کاربری را شناسایی کنیم که از این خدمات استفاده می‌کنند. فعالیت‌های غیر واقعی آنان حذف خواهد شد. این نوع رفتار قابل قبول نیست و اپلیکیشن‌های طرف سومی که لایک‌ها، فالوئر و کامنت‌های جعلی تولید می‌کنند، قوانین این پلتفرم را  زیر پا می‌گذارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار