کد خبر: ۲۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 19
حدودا چند ماه پیش بود که گوشی اوپو A7x همراه با چیپستی میان رده، نمایشگر فول اچ دی پلاس، دوربین دوگانه و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد. حالا این شرکت در سکوت خبری اوپو A7 را معرفی نموده که در اصل نسخه ای پایین تر از A7x محسوب می شود.

به گزارش آی تابناک : تازه ترین تلفن هوشمند اوپو از چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ بهره می برد که فاقد هسته های پردازشی قدرتمند هلیو P60 (مورد استفاده در گوشی A7x) است و در عوض هسته های سبک تر کورتکس A53 را در دل خود جای داده. این موبایل جدید همچنین دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی با بریدگی قطره ای است که رزولوشن 720p را به جای کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس مدل A7x ارائه می کند.اوپو A7اوپو A7 یک برتری عمده نسبت به برادر بزرگ تر خود دارد و آن باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی اش است. همین افزایش ظرفیت به تنهایی می تواند باعث بالا رفتن عمر باتری شود اما پایین بودن رزولوشن نمایشگر و استفاده از چیپست ضعیف تر در این موبایل نیز می تواند تاحدودی عمر باتری بیشتری را برای این دستگاه به ارمغان بیاورد. بنابراین اگر به دنبال موبایلی با عمر دو روزه باتری هستید این محصول می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

در مورد باقی امکانات اوپو A7 هم می توانیم به سه یا چهار گیگابایت رم در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء اشاره کنیم. دوربین اصلی این موبایل نیز ترکیب حسگرهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را دارد و یک دوربین سلفی  ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشصات این دستگاه می توان به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی، درگاه میکرو یو اس بی، بلوتوث ۴.۲ و تکنولوژی هایپربوست برای تقویت عملکرد دستگاه در بازی های منتخب اشاره کرد.

این گوشی همراه با پوسته اندرویدی ColorOS 5.2 ارائه میشود که براساس اندروید ۸.۱ توسعه یافته و به همین خاطر نباید انتظارات نسخه پای را از آن داشته باشید.

اوپو A7 با قیمت ۲۳۰ دلار برای نسخه بهره مند از رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به بازار چین عرضه می شود که البته یک رقیب ارزان قیمت ۱۶۰ دلاری به نام Realme 2 نیز با همین امکانات برای آن موجود است.





منبع : ANDROIDAUTHORITY 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار